Klicka för pris Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Köpa ny liner från pooldoktor.at eller hemmaplan?  (läst 3209 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Nyodlarn

Köpa ny liner från pooldoktor.at eller hemmaplan?
« skrivet: augusti 06, 2007, 09:13:36:36 »
Hej,
jag har en pool som är 4.00 x 8.00 med sluttande botten (1.26 m grund kortsida, 1.54 djup kortsida). Jag har kontaktat Pooldoktor.at och de ger mig en måttbeställd 0.8 mm blå duk med snap-in list och fästlist för 14.300 kr inklusive frakt. En 1.00 mm blå duk kostar 17.900 inklusive frakt.

Edit:
En måttbeställd 0.8 mm blå duk med snap-in list och fästlist för 13.723 kr inklusive frakt.
En dito 1.00 mm blå duk kostar 14.563 inklusive frakt.
0.8 mm marmorerad duk med snap-in list och fästlist för 17.212 kr inklusive frakt.


Vad kan man räkna med att liknande kostar i Sverige och vilka är prisvärda?
Ser ni någon fördel med att köpa en 1.00 mm duk framför 0.8 mm?
Finns det någon prisvärd handlare i EU som har bättre priser än pooldoktor?

MVH, Nyodlarn
« Senast ändrad: augusti 07, 2007, 00:44:38:38 av Nyodlarn »

Poolgiganten

Utloggad maga05

SV: Köpa ny liner från pooldoktor.at eller hemmaplan?
« Svar #1 skrivet: augusti 14, 2007, 15:53:32:32 »
Fördelen med att köpa på hemmaplan är om det behövs eventuell reklammation så är det oftast lättare att hantera hemma.
Vad gäller tjockleken så fungerar 0,8 alldeles ypperligt. En kraftigare liner kan däremot vara krångligare att få dit. De riktigt kraftiga liners är de man oftast använder till på plats svetsning

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan