Klicka för pris Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Pa jakt efter spa  (läst 5477 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Puttaren

SV: Pa jakt efter spa
« Svar #10 skrivet: juli 13, 2020, 19:32:17:17 »
Intressant diskussion. Även jag är nu på jakt efter ett spabad med två liggplatser och jag lockas av Viskans snack om att det är extra djupt och byggt för långa människor (jag är förvisso "bara" 186 cm, men bägge grabbarna är närmare två meter). Vancouver Black Edition verkar trevligt (utöver färgen även lite extra lull-lull).

Nån som nyligen köpt spabad med två liggplatser och kan skriva om sina erfarenheter?

Poolgiganten

Jocke umeå

  • Gäst
Jocke umeå
SV: Pa jakt efter spa
« Svar #11 skrivet: maj 11, 2021, 11:04:32:32 »
Hej, köpte ett Vancouver spa bad för 6 år sedan. Har funkar klockrent. Bor i Umeå trakten. Så riktiga vintrar. Är dessutom super nöjd med SBI service när jag behövt byta nått reglage eller kudde. Fått hem det på några dagar. Kan bara säga gott om Vancouver. Köpte detta mest för att vi ville ha två liggplatser. För att vi har två barn. Hade bara blivit lovat om vem som skulle ha liggplatsen om det bara funnits en. Är som sagt supernöjd med kvaliten och servicen.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan