Klicka för pris Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Gullberg & Jansson P20  (läst 694 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Nicklas H

  • Gäst
Nicklas H
Gullberg & Jansson P20
« skrivet: maj 16, 2021, 16:33:21:21 »
Har en G&J P20 som beter sig mkt märkligt.
Den värmer upp som den ska och när inställd är uppnådd stänger den av. Precis som den ska men sen kommer det.
Den ”startar” igen, brummar och låter. Blir varm och efter en stund kommer det någon form av rök från baksidan (kylflänsarna) som luktar lite mysko. Ingen isbildning på flänsarna och inga felmeddelande. Sedan tystnar den. Kan ta flera timmar. Sen är den tyst för att upprepa samma märkliga beteende igen. Jag har bytt kretskort men samma fel uppstår.
Någon som vet vad detta kan vara.
Vänligen
Nicklas

Poolgiganten

Utloggad TommyC

SV: Gullberg & Jansson P20
« Svar #1 skrivet: maj 16, 2021, 16:37:22:22 »
Ingen aning om vad det kan vara. Ring G&J och fråga, de få gånger jag har ringt så har jag fått svar direkt.
Platsbyggd plastpool 31 kubikmeter med inbyggd trappa och botten i tre olika nivåer. 720 W cirkulationspump. G&J 9,2 kW värmepump ställd på 31 grader. Lågt pooltak Atlanta med skjutlucka och uppfällbar gavel. Klorerar med veckoklorpuckar.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag