CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Hur bra är Nordpool / svenskabad?  (läst 1145 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad hybris6

Hur bra är Nordpool / svenskabad?
« skrivet: juni 05, 2022, 13:47:36:36 »
Hej,
skulle behöva lite hjälp då jag letar spabad. Har hittat några intressanta modeller från Nordpool och Svenskabad men hittar inte mycket info (annat än från återförsäljarna som givetvis tycker det är de bästa spabaden som någonsin gjorts..).

Viktigt för mig är att de inte drar för mycket energi men jag hittar ingen bra info om detta. Har även kikat en del på hotspring som verkar bra och väldigt energisnåla.

Finns det någon rankinglista för de olika företagen vilka som brukar ha bäst isolering/lägst driftskostnader?

Hur fungerar de Amerikanska tillverkarna (tex hotsprings) i Svenska förhållanden, risk att de fryser sönder osv?

Tack.

Poolgiganten

Utloggad Lassse

SV: Hur bra är Nordpool / svenskabad?
« Svar #1 skrivet: juni 28, 2022, 15:35:50:50 »
Vill man stötta Kina så köper man bad därifrån.

Ang Hotspring så är det bra bad men då deras kabinettsidor är limmade och dom har en tyo av lösulls isolering så är det svårt att felsöka dom när det börjar läcka.

Amerikanska baden (dom flesta) är byggda för ett hårdare klimat än vad vi har i Sverige,vissa platser i USA är bra mkt kallare än oss tex.
Och många bra mkt varmare.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag