VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Bottenmattan syns under liner och stenar?  (läst 2988 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Mette

Bottenmattan syns under liner och stenar?
« skrivet: juni 07, 2008, 23:58:38:38 »
Hej
Börjar bli lite orolig, är det stenar eller blir bottenmattan så knölig att det verkar som småsten, ca 1 cm stora, blir fler och fler. Har varit i gång och badat ca 1½ månad,nu ligger det på ca 29-31 grader, kan det vara värmen som gör det? poolen vattenfylldes i oktober 2007, såg inga knölar när jag tog av vintertäckningen i början april 2008.

Det är en folkpool med paddad sand på grusbädd (med markduk mellan) och bottenmatta och därefter liner.

Hur ser era poolbottnar ut när ni har bottenmatta (typ heltäckningsmatta av filt)? :-\ <hmm>
  Mvh Mette

Poolgiganten

Utloggad matz

SV: Bottenmattan syns under liner och stenar?
« Svar #1 skrivet: juni 08, 2008, 07:40:41:41 »
Prova och tryck ned dom i sanden med tummen..sanden har förmodligen komprimerats av långtidstrycket
Folkpool classic 4x8 med romersk trappa,pooltak utan skenor och saltgenerator

Utloggad Mette

SV: Bottenmattan syns under liner och stenar?
« Svar #2 skrivet: juni 08, 2008, 23:30:57:57 »
Nja...det är väl just det jag är rädd ska hända, att jag trampar eller hoppar på en "sten" och linern går sönder. Några knölar är nog packad sand eller matta men några känns vassa, får väl ta hem ett lagnings-set, ifall att det händer som inte får hända.


Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan