VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Tätskikt  (läst 2260 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad zek

Tätskikt
« skrivet: april 23, 2007, 22:24:00:00 »
Som jag skrivit tidigare så tänker jag mura i betonghålsten men sedan är jag lite osäker det är nämligen så att frugan vill ha en trappa och det bär mig emot att köpa en för 20' när jag kan mura den för någon tusenlapp.

Antingen så blir det floormate på väggar och golv samt en färdigköpt liner ingen trappa med andra ord med hur ser alternativen ut ?

kan någon svara på följande frågor:



* Kan man stryka på något tätskikt och sedan kakla på betonghålstenen eller rör den sig trots armering i  varje skift ? (jag kan kakla själv och köper kakel i polen så det blir förmodligen billigare än en "vanlig" liner)

* Kan man använda epoxifärg och vad drar det med sig i såfall ? en extremt välgjord slätputsning antar jag ?

* finns det något annat sätt att få till en trappa som jag inte tänkt på ?
3,5 x 8 x 1,5m med gjuten platta. väggarna är gjutna i skalblock klädda med liner. Bergvärme 28 garder maj-sept

Poolgiganten

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan