CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: poolmans?  (läst 5612 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad igloo

poolmans?
« skrivet: maj 08, 2006, 14:29:54:54 »
Hej ,
vi är en familj i stockholm som tänkt bygga pool i sommar,
Har hittat poolmans som har en palmyra i vättigt pris,
är det någon som har erfarenhet utav denna pool , är den lätt att montera eller är det något man skall tänka på ,

Vi är ute efter en pool som vi ej behöver guta eller använda oss av cement blanding,
i  40000 kr klassen ,

mvh
joakim


Poolgiganten

Utloggad lundberg

  • Dignitär
  • ******
  • Stad/land: Stockholm/Åkersberga
  • Antal inlägg: 596
  • Total likes: 2
  • Kön: Man
  • Fjärde gången gilt!
    • Visa profil
SV: poolmans?
« Svar #1 skrivet: maj 15, 2006, 09:30:11:11 »
Hej,

Jag har procis som er vart ute och letat! Och bland annat tittat på Poolmans, dom verkade seriösa och gav ett trevligt intryck! Jag valde dock en Festival från Lagunpool då dom hade öppet hus och gav 15% på allt!

En varning dock! Ni kommer aldrig att landa på 40,000:- man tycker att allt finns säkert med men alla små saker och underarbetet drar pengar också! Mitt pool budget var på 60 tusen nu landar den på 120 tusen! Och jag har sett att dom flesta har liknande erfarenheter!

Annars önskar jag er lycka till och en skön pool sommar!

p.s kolla även upp transmekano deras pool verkar kanon! Och jf-fritid antar jag att ni sett också! dom är ju kanon billiga!

Mvh Niklas
Swimspa 17fx från Hydropool.

Utloggad igloo

SV: poolmans?
« Svar #2 skrivet: maj 17, 2006, 22:27:12:12 »
Hej , vi har nu letat o letat och hamnar på jf fritids hemsida för priset ser bättre ut.

HUr är kvaliten ? poolen kostar nästan 30 tusen den vi tittar på , det står att dom går att gräva ner men hur då? man får ej fylla ut mot poolen vad jag har läst .
eller stämmer det ej ,

MÅste man i sånna fall bygga pool däck med ett över häng om ni fårstår vad jag menar .

mvh
joakim o bad sugen familj.

Utloggad Fia

SV: poolmans?
« Svar #3 skrivet: maj 17, 2006, 22:32:33:33 »
Hej och välkomnen igloo! :)

Kolla i den här tråden, det är en JoF pool.
Den poolen ska inte återfyllas runt, plåten klara inte jordtrycket, utan du måste trädäcka runt.
http://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=148.0

Här kommer en till.
http://homepage.sverige.net/~s-0279/
« Senast ändrad: maj 17, 2006, 22:37:38:38 av Fia »
Det finns en pool för alla trädgårdar och plånböcker, det gäller bara att hitta rätt.

Utloggad Lasse

SV: poolmans?
« Svar #4 skrivet: maj 18, 2006, 10:11:50:50 »
Hej Joakim !

Jag köpte en rund Palmyra 4,60 från Poolmans förra året & jag är än så länge helnöjd.
Jag valde att öka en storlek på pumpen i paketet för att jag hade tänkt att koppla till solpaneler & har även hört att det är viktigt med en bra/kraftig pump för att få en problemfri rening.

Supporten har varit jättebra, bara att ringa om man har några frågor.

Så länge man gjort ett bra underarbete så tror jag alla dessa pooler är ganska lätta att montera, vi var 3 st. när vi satte upp plåtväggen.

Jättesvårt att jämföra olika fabrikat men Poolmans ger 5 års garanti & JoF har väl bara 2 tror jag.

Lycka till !

// Lasse

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag