VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Liner  (läst 804 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Alfie

  • Gäst
Alfie
Liner
« skrivet: maj 13, 2020, 12:47:34:34 »
Tjena!
Har en pool med en mycket gammal liner som jag ska försöka byta. Dock dröjer det arbetet och jag skulle vilja laga en mindre del av linern, ca 20x30 cm. Limmade dit en liner för några år sedan men hittar nu inte någon försäljare där man kan köpa "småbitar".  Varför gör jag så här? Jo, grabben tar studenten och mitt i all bedrövelse med inställda baler, mösspåtagningar med mera så har han en önskan kvar på studenten: att poolen är igång...
Någon som kan tipsa om var jag hittar någon meter liner?

Poolgiganten

Utloggad Oneill

  • Dignitär
  • ******
  • Stad/land: Nykvarn
  • Antal inlägg: 412
  • Total likes: 122
  • Kön: Man
  • Det blev bad i maj 2019
    • Visa profil
SV: Liner
« Svar #1 skrivet: maj 13, 2020, 12:58:04:04 »
Tjena!
Har en pool med en mycket gammal liner som jag ska försöka byta. Dock dröjer det arbetet och jag skulle vilja laga en mindre del av linern, ca 20x30 cm. Limmade dit en liner för några år sedan men hittar nu inte någon försäljare där man kan köpa "småbitar".  Varför gör jag så här? Jo, grabben tar studenten och mitt i all bedrövelse med inställda baler, mösspåtagningar med mera så har han en önskan kvar på studenten: att poolen är igång...
Någon som kan tipsa om var jag hittar någon meter liner?


Det beror på var du bor och vad du ska ha för liner, färg m.m.
kolla med din lokala pool återförsäljare så kanske dom kan lösa något till dig.
Mvh Micke
Thermopool 4x8m med helgaveltrappa, persia grey liner, rosfria detaljer, RGB- LED belysning, Värmepump KMP-Smart 12, UV-lampa, Pooltak Flat R1 från Qualitypool. Styrning av pool och belysning via Fibaro
Byggtråd: https://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=14932.0

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag