Klicka för pris Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Onepac 1  (läst 1922 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad matz

Onepac 1
« skrivet: oktober 31, 2007, 11:49:05:05 »
räcker den till min 4X8 mtr, c:a 45 m³.. levereras 7/11 från folkpool, följer med hela leveransen
Folkpool classic 4x8 med romersk trappa,pooltak utan skenor och saltgenerator

Poolgiganten

Utloggad PelleSthlm

SV: Onepac 1
« Svar #1 skrivet: oktober 31, 2007, 12:17:45:45 »
Jag skulle nog rekomommendera Onepac 2 istället. Onepac 1 rekommenderas till en poolvolym på max 40 kbm vilket understiger dina 45 kbm (enligt tillerkarens rekommendationer, se www.psa-net.com för mer info).

Utloggad Pea

SV: Onepac 1
« Svar #2 skrivet: oktober 31, 2007, 17:04:46:46 »
köp absolut inte för liten VP, det kommer du att ångra. dels så får du inte upp tempen i poolen ordentligt på för och eftersäsong + att den kommer att gå dygnet runt. jag valde mellan en maxitemp 35 och 51, 35:an hade egentligen hade räckt till mina 35 kubik men jag valde 51:an iaf mest för att det bara skillde 2000:-. det har jag inte ångrat, denna svinkalla sommar har jag haft 31° i poolen och VP har bara gått några tim på morronkvisten.
Pool nr1: Palmyra ovanmarkare från Poolmans.
Pool nr2: Egenhändigt murad med lecasten, 7.2*4*1.45 med mosaik liner.
värmer med Maxitemp 51 och renar med Baquacil.

Utloggad matz

SV: Onepac 1
« Svar #3 skrivet: oktober 31, 2007, 20:06:30:30 »
ska höra vad skillnaden blir för en 2:a..det var ju specialhöstpris på VP ..I morgon börjar grävningen :-)
Folkpool classic 4x8 med romersk trappa,pooltak utan skenor och saltgenerator

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag