Klicka för pris Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Burtans betongpool  (läst 6694 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Kakan44

  • Expert
  • *****
  • Stad/land: Dalarna
  • Antal inlägg: 215
  • Total likes: 0
  • Kön: Kvinna
  • Pool javisst!
    • Visa profil
SV: Burtans betongpool i budgetklass
« Svar #10 skrivet: augusti 02, 2013, 20:50:32:32 »
Imponerad  O0

Mannen min ville oxå handblanda all betong,, till både plattan och väggarna. plattan ca 7m3, väggar ca 6m3.. Men jag lyckades övertala honom att låta bli o nu är vi nästan 40000kr fattigare, fast snabbt gick det o tyckte jag fick tillräckligt ont i ryggen av att bara fixa allt runt gjutningen så kan tänka mig hur du mådde efter att ha blandat allt ditt :D

Men det är nog som Rickard säger att jäklar vad man kommer att njuta när man väl är klar med allt... (Skulle nog tro att vår pool skulle gått på närmare 500tkr om vi lyft luren,, nu gör vi allt själva... (Utom att blanda betongen haha)... o räknar med att hamna på runt 200tkr. exklusive ev. tak...  <sol>
Påbörjar bygge av pool sommaren 2013. Beräknat badklar till våren 2014. REVIDERAD = Nu är hösten 2014 här o vi badar inte ännu:( Men kämpar på i vår takt :D
Isolerblock 4*8 m plus trappdel m radie 2m
Saltklorinator Zodiak tri18 med promodul
Sandfilter
Alkorplan platssvetsad liner

min byggtråd:
http://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=9041.0

Poolgiganten

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag