Klicka för pris Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Installatör av themroblock / tjällden pool i östegötland  (läst 1121 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad fredj72

Hej,
Har något tips på någon thermopool (block) eller tjällden installatör i östergötland? Verkar ju finns många gör-det-självare som kör dessa, men komersiella aktörer verkar måttligt intresserad av att installera dem (Folkpool, etc). Som gammal betongknutte gillar jag ju tanken, men vill ha en offert på kalaset, och vill sluppa för mycket eget jobb.

Poolgiganten

Utloggad Hansi

  • Kan lite mer
  • ***
  • Stad/land: Åtvidaberg
  • Antal inlägg: 34
  • Total likes: 10
  • Kön: Man
    • Visa profil
SV: Installatör av themroblock / tjällden pool i östegötland
« Svar #1 skrivet: maj 09, 2019, 08:57:26:26 »
Hej,

Har du redan köpt material?

Håller just på att bygga en Thermopool här i Östergötland - eller, inte jag men det företaget som står för både poolpaketet och bygget = de gör allt. De heter Svenska Pool & Spa och har butik/folk i både Linköping och Motala. Prova att kontakta dem för offert, har sett att de gör reklam här på sidan vill jag minnas. Lägger här ingen värdering om de är bra eller dåliga, bara tipsar om att de finns om du vill leja bort allt.

Mvh
Fredrik

 

Utloggad Oneill

  • Dignitär
  • ******
  • Stad/land: Nykvarn
  • Antal inlägg: 411
  • Total likes: 121
  • Kön: Man
  • Det blev bad i maj 2019
    • Visa profil
SV: Installatör av themroblock / tjällden pool i östegötland
« Svar #2 skrivet: maj 09, 2019, 09:33:24:24 »
Hej!
Jag förstår om tiden kanske inte alltid räcker till för det är ofta det som är problemet.
Jag har gjort min pool helt själv med undantag för grävningen.
Men du som en gammal betongare skulle jag nog rekommendera att göra jobbet själv. själva gjutningen och poolstommen var inte svår och tog inte så lång tid att göra. det jobbigaste och som tagit mest tid är allt bygge runt omkring poolen och det finns det ju ingen poolfirma som gör.
men å andra sidan vet jag inte hur det ser ut hos dig du kanske ska ha poolen mitt på gräsmattan och inte behöver bygga nåt annat
Thermopool 4x8m med helgaveltrappa, persia grey liner, rosfria detaljer, RGB- LED belysning, Värmepump KMP-Smart 12, UV-lampa, Pooltak Flat R1 från Qualitypool. Styrning av pool och belysning via Fibaro
Byggtråd: https://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=14932.0

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan