VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Limma vägg foam  (läst 1296 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Inloggad Oneill

  • Dignitär
  • ******
  • Stad/land: Nykvarn
  • Antal inlägg: 411
  • Total likes: 121
  • Kön: Man
  • Det blev bad i maj 2019
    • Visa profil
Limma vägg foam
« skrivet: maj 03, 2019, 20:18:00:00 »
Nu behöver jag er hjälp!
Inser att mitt spraylim inte kommer att räcka och vill helst slippa åka upp till poolstore imorn (tar för lång tid).
Så nu behöver jag tips på var jag kan hitta bra sprylim som funkar och som är vattenbeständigt. Kollade ett spraylim jag hade hemma från biltema men det funka inte för cellplast.
Har närhet till xlbygg, k-rauta, biltema, byggmax och jula. Någon som vet nåt som funkar och vem som har det? Kommer nog behöva 2 burkar så priset spelar ju mindre roll bara det funkar.
Har en långsida kvar golv och trappa kvar att limma mattan på och bara två burkar spraylim
Thermopool 4x8m med helgaveltrappa, persia grey liner, rosfria detaljer, RGB- LED belysning, Värmepump KMP-Smart 12, UV-lampa, Pooltak Flat R1 från Qualitypool. Styrning av pool och belysning via Fibaro
Byggtråd: https://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=14932.0

Poolgiganten

Utloggad justus

SV: Limma vägg foam
« Svar #1 skrivet: maj 04, 2019, 20:54:22:22 »
Jag använde dubbelhäftande tejp. Momentet med att sätta foam behöver ju inte överdrivas, när väl vatten och linern är på plats kommer den ju aldrig att röra sig det minsta.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan