VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Problem med snäpp-inn list folkpool  (läst 2821 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Stickan

Problem med snäpp-inn list folkpool
« skrivet: juni 13, 2007, 19:44:29:29 »
Hej!

Jag får inte min liner att vilja hänga kvar i in s.k. snäpp-in list. Poolen är helt fylld, jag har kapat ur ca 5mm från hörnen. men så fort man komomer åt hörnen eller lämnar den i hörnen för ett slag så lossar listen.
Linern ligger slätt och fint, förutom i ett hörn, där man kanske skulle ha velat dra ut den lite mer i botten med facit i hand, men detta kan man leva med.
Håller kvar listen i hörnen med tivngar, ska man sätta fats liner med skruv eller något i hörnen? Långsidorna lossnar ju också om man kommer åt dem ovanifrån, men de kommer ju skyddas av sargen sedan i.of.s...

Frågan är hur får jag fast liner i listen, Folkpools isntruktion är ju in helt komplett

Poolgiganten

Utloggad merry

SV: Problem med snäpp-inn list folkpool
« Svar #1 skrivet: juni 14, 2007, 12:51:50:50 »
Hej !

Folkpool isntallerade min linsr där har man satt in avlånga plastbitar i alla hörn. Ser ut som tätningslister som är ca: 10 -15 cm långa.
Byggt en Octovia 3,6 x 6,6 värmer med solfångare samt värmepump Brilix THP 100

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan