VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Dålig rening/cirkulation badtunna  (läst 4335 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

BKmb

  • Gäst
BKmb
SV: Dålig rening/cirkulation badtunna
« Svar #10 skrivet: september 09, 2020, 22:32:50:50 »
”Hej, jag fick hem min Vedpool i förra veckan och valde att beställa värmare, filter och pump separat från annan leverantör. Bättre pris och större flexibilitet. Är hittills väldigt nöjd med Modulpool/Vedpools service och poolen är makalöst snygg.”

[Vi har också köpt en Vedpool (Exclusive) men inte köpt deras rening o pump. Vad köpte du för sort från annan leverantör? Jag tycker att det är svårt att veta vad som är bra.[/

Poolgiganten

Utloggad Wesslan83

SV: Dålig rening/cirkulation badtunna
« Svar #11 skrivet: september 12, 2020, 22:42:20:20 »
”Hej, jag fick hem min Vedpool i förra veckan och valde att beställa värmare, filter och pump separat från annan leverantör. Bättre pris och större flexibilitet. Är hittills väldigt nöjd med Modulpool/Vedpools service och poolen är makalöst snygg.”

[Vi har också köpt en Vedpool (Exclusive) men inte köpt deras rening o pump. Vad köpte du för sort från annan leverantör? Jag tycker att det är svårt att veta vad som är bra.[/

Jag köpte en Micro 33 pump då jag redan är bekant med den då jag har den till en liten inomhuspool. Köpte ett sandfilter på Primastar som de kallar ”Optima”. Kör värme med Pahlen Aqua 9kw. Testade att slänga i filterbollar istället för sand och se om det funkar, annars blir det sand som gäller. Har bara kört poolen i en vecka nu så får återkomma med resultat.

Vad använder du för medel i poolen?

« Senast ändrad: september 15, 2020, 22:13:26:26 av Wesslan83 »

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan