VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: liner som metervara  (läst 4138 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Anina

liner som metervara
« skrivet: december 30, 2011, 17:51:12:12 »
Hej! Stormen drog med sig vår presenning som vi har över poolen och något har gjort en reva i botten så vattnet läckt ut Någon som vet om man kan köpa poolduk på metervara och var. Gott nytt år på er alla!

Poolgiganten

Utloggad zek

SV: liner som metervara
« Svar #1 skrivet: december 30, 2011, 18:12:54:54 »
jag har för mig att dom har det på pooldoktor.at
3,5 x 8 x 1,5m med gjuten platta. väggarna är gjutna i skalblock klädda med liner. Bergvärme 28 garder maj-sept

Utloggad Fia

SV: liner som metervara
« Svar #2 skrivet: januari 05, 2012, 19:45:15:15 »
Det finns lim att köpa, som är till för pooldukar o som man kan använda under vatten, hos poolfirmorna. Ta kontakt med närmaste firma så hjälper de er säkert!
Det finns en pool för alla trädgårdar och plånböcker, det gäller bara att hitta rätt.

Utloggad Rickard

  • Rickard Marklund
  • Administrator
  • Dignitär
  • *****
  • Stad/land: Piteå
  • Antal inlägg: 5541
  • Total likes: 480
  • Kön: Man
  • Grundare och ägare av forumet
    • Visa profil
    • Besök gärna vår webshop för energibesparing.
SV: liner som metervara
« Svar #3 skrivet: januari 06, 2012, 22:17:28:28 »
Jag har extremt dålig erfarenhet av att reparera pool-liners, limmet fäster inte!
Hoppas det går bättre för dig än det gått för mig när jag försökt hjälpa mina bekanta som fick linern sönderskuren av lampan förra vintern.
Driver webshopen www.energibutiken.se

Egen företagare: www.poolforum.se, www.varmepumpsforum.com, www.atvforum.se och www.energioffert.se
Pool från Svenska poolfabriken, 4 X 8 meter, Poolrening med CYA-fria Saniklar – Tempo Sticks.
Värmer med en Nibe 1255-12 kW jordvärmepump + 14.4 m2 Texsun solfångare till ca 32°C.
ORT: Piteå
Vår byggtråd: https://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=7.0

Utloggad Erica

SV: liner som metervara
« Svar #4 skrivet: januari 07, 2012, 00:23:47:47 »
Vi har bekanta som med gott resultat lagat sin liner, MEN då handlade det bara om två små hål, inte om någon jättereva. Det finns ju i värsta fall alternativet att ta ur linern och ta den till någon som svetsar och få isvetsat en större bit, men givetvis är det ett avsevärt större jobb än om man kan limma på en bit.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan