VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Northstar Pure XL Kampanj Folkpool  (läst 6346 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Telekiter

SV: Northstar Pure XL Kampanj Folkpool
« Svar #10 skrivet: maj 23, 2018, 13:26:49:49 »
Tveklöst håller Viskan-badet värmen bättre eftersom den har 3 kW värme. Du anger att Pure XL har 2 kW.

/Urban.

Poolgiganten

Utloggad Lassse

SV: Northstar Pure XL Kampanj Folkpool
« Svar #11 skrivet: maj 23, 2018, 23:28:08:08 »
Pure XL är inte riktig acryl.
Det är typ plastbalja.
Du kan ta tag i kanten och böjja ut den.

Så om du väler av dom 2 ( viskan och pure xl) så viskan.
Eller så går du upp ett steg och kollar på bad med mer massage.
Och kanske inte ett runt bad,varför vill du ha det ?

Västerås

  • Gäst
Västerås
SV: Northstar Pure XL Kampanj Folkpool
« Svar #12 skrivet: juni 05, 2018, 11:25:46:46 »
Jag köpte ett Northstar Pure XL förra året och är helnöjd. Ville också slippa massa munstycken och oväsen.
I vintras satt jag med polarna i 2h när det var -10 ute, först då kunde jag känna att den inte höll 40 grader som jag ställt in den på. Men hur ofta sitter man i badet 2h? För övrigt tycker jag byggkvaliteten är klart godkänd, tillräckligt djup och stor för att min 6 åring ska simma runt och snorkla i den. Klart prisvärd.. KÖP!

Västerås

  • Gäst
Västerås
SV: Northstar Pure XL Kampanj Folkpool
« Svar #13 skrivet: juni 05, 2018, 11:58:44:44 »
För övrigt.. jag valde en rund balja för att i en sådan blir man inte styrd till speciella formade platser. Man sitter vart man vill helt enkelt. Och skulle du vilja typ ligga ner så kan man utan problem sträcka på benen i en Pure XL.
Ang isolering och ekonomi osv... jag har ställt min balja på 10cm isoleringsplatta eps för att isoleringen ska förbättras., nu är inte jag nån kilowattjägare, men ärligt talat så ser jag faktiskt ingen skillnad på hushållets elförbrukning mot innan vi hade spabad.

Utloggad Don-T

SV: Northstar Pure XL Kampanj Folkpool
« Svar #14 skrivet: februari 11, 2019, 15:38:00:00 »
Haft mitt pure xl sen början av september och är väldigt nöjd. Gott om plats, håller värmen bra även i rejäl kyla och några böjbara plastdetaljer som någon skrev om innan fanns det inga.
Så utan att på något sätt vara nån expert så tycker iallafall jag om tunnan.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan