VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Underarbete/Material och mitt poolbygge (bilder) Pool från J&F Fritid 4,5 x 7,6  (läst 77116 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mats_61

  • Gäst
Mats_61
SV: Underarbete/Material och mitt poolbygge (bilder) Pool från J&F Fritid 4,5 x 7,6
« Svar #40 skrivet: september 19, 2006, 21:05:34:34 »
Inte illa  ;)

Du får säkert en mycket trevlig pool och 9 meter lång....  <antman>  det blir en rejäl simtur mellan väggarna.

Lycka till

Mats_61

Poolgiganten

Utloggad largu

  • Nybörjare
  • *
  • Stad/land: Karlstad
  • Antal inlägg: 9
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
    • Visa profil
Var det mycket jobb att få till den snygga träsargen runt poolen istället för den "fula" originalvarianten i plast?

Mats_61

  • Gäst
Mats_61
SV: Underarbete/Material och mitt poolbygge (bilder) Pool från J&F Fritid 4,5 x 7,6
« Svar #42 skrivet: september 19, 2006, 22:04:16:16 »
Jag tycker att det gick ganska bra, tror det var 35x145 i tryckat som jag använde.
Man lägger först ut dom i lite för långa bitar och ovanpå varandra i hörnen, sen ritar man ut vinkeln på den övre biten så får man den rätta vinkeln att såga efter.

Mats_61

Utloggad haq

  • Nybörjare
  • *
  • Stad/land: Kristianstad
  • Antal inlägg: 2
  • Total likes: 1
  • Kön: Man
    • Visa profil
    • Bilder på eländet
Din träsarg är betydligt snyggare än originalsargen, jag funderar på att göra något liknande fast till en rund pool. Håller den bra att sitta på och hoppa ifrån? Trädäcket runt om kommer att vara självbärande. Jag har läst på vissa ställen att ovanmarkspooler inte är så stabila...
Storpool från J&F Fritid, rund 5,5m. Badbar men långt ifrån klar

Utloggad nacky

Kanonsnyggt bygge!!! Du har inspirerat mig att gräva ner min pool;)

Utloggad Mumin

  • Kan lite mer
  • ***
  • Stad/land: Strängnäs
  • Antal inlägg: 28
  • Total likes: 3
  • Pool javisst! Rund 5,5m "JF-Deluxe"
    • Visa profil
Hej Mats.
Din sarg, vart riktigt snyggt. Hur fäste du överliggaren i poolen? Du tog väl bort den vita fula, så är frågan om överliggaren "vilar" på sargen...

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag