VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Två frågor kring val av SPA-bad  (läst 865 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Therese_O

Två frågor kring val av SPA-bad
« skrivet: augusti 10, 2021, 21:24:05:05 »
Hej, ny här på detta utmärkta forum!

Har blivit med fritidshus denna sommar efter över ett års letande och är väldigt sugen på att kröna detta happy place med ett utespa.
Jag har lärt mig massor på ett par dagar genom att titta runt i detta forum, stort tack till alla aktiva och hjälpsamma personer som hänger här!

Nu till mina frågor:

Då jag inte har några krav på hög massageeffekt (dock lät fotmassagen på Sundance Edison lite lockande) utan klarar mig med lite mysbubblor, räcker med 1 st jetpump då istället för 2?

I specifikationen för Sundance Edison (som jag hittat här: https://www.shopthegreatescape.com/products/hot-tubs/sundance-spas/3835-sundance-edison-680-series-hot-tub) står det "Circulation pump: 2 jet pumps". Innebär detta att det inte finns någon separat cirkulationspump utan att det är jetstrålarna för massagen som används för cirkulationen, någon som vet?

Tacksam för all hjälp jag kan få!  :)

Poolgiganten

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag