Klicka för pris Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Luxlama Lx09hp startar inte  (läst 791 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Niklas Jonsson Mikaloff

  • Gäst
Niklas Jonsson Mikaloff
Luxlama Lx09hp startar inte
« skrivet: maj 29, 2021, 16:31:04:04 »
Hej poolvänner.
Försöker starta upp min Luxlama Lx09hp utan att lyckas. Displayen funkar som den ska och vattnet flödar fint. Det är inga felkoden och blir inga felkoden om stänger av vattentillförseln till värmepumpen. Har någon erfaren och kunnig några tips och idéer om vad som är fel.
Mvh Niklas

Poolgiganten

Jonny Malmgren

  • Gäst
Jonny Malmgren
SV: Luxlama Lx09hp startar inte
« Svar #1 skrivet: juni 02, 2021, 15:12:40:40 »
Har den funkat tidigare eller är det första start? Tänkte om du fått in och ut på vattnet fel?

Om du inte får ordning på den så är jag spekulant på en fungerande display  ;)

Utloggad henrik79

SV: Luxlama Lx09hp startar inte
« Svar #2 skrivet: juni 21, 2021, 10:26:46:46 »
Hej poolvänner.
Försöker starta upp min Luxlama Lx09hp utan att lyckas. Displayen funkar som den ska och vattnet flödar fint. Det är inga felkoden och blir inga felkoden om stänger av vattentillförseln till värmepumpen. Har någon erfaren och kunnig några tips och idéer om vad som är fel.
Mvh Niklas

Har en Luxlama lx12hp.

Vad visas i displayen? Vattentemp eller klocka? Har du ställt in den på timer eller enbart temp? Har du gått igenom alla driftparametrar för att se om något är onormalt?

Denna produkt är inte helt användarvänlig, tänkte mest om det verkligen är något fel med produkten eller om du missat någon inställning.

/H

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan