VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Spabad från Bauhaus/Denform snart 2 år och helt dött  (läst 1345 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad peter61

Spabad från Bauhaus/Denform snart 2 år och helt dött
« skrivet: april 29, 2019, 15:59:01:01 »
Efter rengöring och påfyllning igen startades allt upp. Körde igenom pumparna. För att sedan bli helt dött. Inte ett liv
Kollat säkringar och mätt upp att spänning finns till badet. (utgående från brytare på vägg)
Vad brukar ge sig i dessa bad? Vore intressant att komma någon vart då jag blivit slussad hit och dit av Bauhaus och Denform.
Fullständigt urusel support. Och bara att få räkna med upp till 3 arbetsdagar för varje svar inskickat är ju rent löjeväckande.
Har nu snart gått en månad utan att jag fått ett vettigt svar från någon av dem. Det senaste är att jag fick svar på ett aningen
besvärande mail till Denform.se. Det svaret kom från samme Dansk som 3 veckor tidigare skulle se till att reparatör skulle kontakta mig.
Och nu kände han inte till fallet. En kopia på hans eget mail kanske får honom att vakna. Börjar misströsta och djupt ångra ett köp på
stor butikskedja.

Poolgiganten

Utloggad Magnum500

SV: Spabad från Bauhaus/Denform snart 2 år och helt dött
« Svar #1 skrivet: maj 02, 2019, 14:50:21:21 »
Kan bara hålla med dig gällande servicegraden = finns ingen !!  Denform har nog inte riktigt förstått "after sale support"
Har själv erfarnehet av att de verkligen inte hjälper till att lösa några problem när de uppstår.  Däremot är de riktigt flinka på att ta betalt, för det är inte fråga om någon större känsla för eventuell Goodwill eller kompromisslösningar som man kan diskutera om. Nej, skickar bara fakturan och är sedan tysta.  Har bytt pumpar nu för 3:e gången på 5 år som jag haft badet, men det funkar ändå inte så är förbaskat trött på allt.  Du har ändå kvar reklamationsrätten upp till 36 månader efter att garantin på 2 år gått ut, så stå på dig innan allt rasar ihop   

Ångrar innerligt att jag köpte deras bad, så läser någon detta, så köp ett bad från en riktig spabadsleverantör.
Det kostar lite mer , men det är det helt klart värt

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag