VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Navigering  (läst 3695 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Patmark

Navigering
« skrivet: juli 26, 2015, 22:11:35:35 »
Hej!
Jag vet inte om det bara är jag, men jag finner det otroligt svårt att följa mina trådar. Var kan jag se en lista på alla trådar där jag har skrivit, så jag kan se om det finns några svar?
Och hur gör man för att få ett mail när man har fått svar i en tråd man skrivit i?

Poolgiganten

Utloggad Erik N

  • IT-Tekniker
  • Dignitär
  • ******
  • Stad/land: Stockholm/Tumba
  • Antal inlägg: 2974
  • Total likes: 248
  • Kön: Man
    • Visa profil
SV: Navigering
« Svar #1 skrivet: juli 27, 2015, 23:20:15:15 »
Profil, sammanfattning. Där finns länk till dina inlägg. Via länken Ändra profil (liten text) ser du info om underrättelser.
/Erik
Thermopool 8x4, badmått 3,50x7,55x1,55 - 38,3 m³.
Vattendjup 1,45 till toppen på skimmer.  Värmep. G&J GJPACW1V-20 9,2 kW
Pump Astral Victoria 3-fas 0,6 kw 11 m³/h - Filter Astral Cantabric 500 med 100 kg sand - Klorautomat
2 st Pahlen LED-belysning - LQ Klassik B (www.bumerang.cz) pooltak från Living Quality
Min byggtråd från 2010 - 2012
It's nice to be important, but more important to be nice

Utloggad Patmark

SV: Navigering
« Svar #2 skrivet: juli 27, 2015, 23:46:02:02 »
Tack för hjälpen! Underrättelserna fixade.

MEN jag är lika missnöjd med hur man följer sina egna trådar fortfarande, eftersom man via länken "mina inlägg" bara ser just mina inlägg. Jag skulle ju vilja se en lista på trådar jag är aktiv i, så att jag även kan se om det finns några nya svar utan att behöva klicka på varje inlägg och kolla. Eftersom det oftast inte finns några nya svar på mina frågor.

En sådan lista brukar vara det första man kommer till på andra forum där jag är medlem.

Utloggad FlyHigh

SV: Navigering
« Svar #3 skrivet: juli 28, 2015, 10:03:38:38 »
För att se om någon har svarat på ett inlägg jag också svarat i tittar jag under "Nya svar".

/Erik S
Byter ut rund 3m ovanmarkspool mot nedgrävd 6*3 plåtpool med romansk trappa våren/sommaren 2013. Länk till vår byggblog finns i min profil.

Utloggad Patmark

SV: Navigering
« Svar #4 skrivet: juli 28, 2015, 23:57:38:38 »
Ja ok, jag får väl nöja mig med att gå den vägen  :)

Det tråkiga är att de försvinner därifrån när jag har klickat på dom, så jag kan inte gå tillbaka till dom trådarna om jag inte har skrivit något nytt/fått nya svar.

Utloggad Rickard

  • Rickard Marklund
  • Administrator
  • Dignitär
  • *****
  • Stad/land: Piteå
  • Antal inlägg: 5541
  • Total likes: 480
  • Kön: Man
  • Grundare och ägare av forumet
    • Visa profil
    • Besök gärna vår webshop för energibesparing.
SV: Navigering
« Svar #5 skrivet: september 10, 2015, 06:46:53:53 »
Jag förstår hur du menar att det skall fungera, men samtidigt har jag väldigt svårt att förstå varför man skulle vilja gå tillbaka till en tråd man skrivit i om ingen skrivit något i den sedan man sist tittade på tråden?
Ser denna fråga mer som ett bevis för att du vant dig med en funktion som inte är optimalt designad i andra forum, eller har jag missat en viktig funktion som folk saknar?
"Nya svar" ger dig alltså en lista på alla ämnen där någon svarat i ett ämne där du tidigare deltagit.
"Olästa sen sist" ger dig en lista över alla nya ämnen/inlägg som kommit sedan du senast var aktiv.
"Alla olästa" ger dig en lista över alla ämnen som du aldrig ens tittat på, eller markerat som lästa.
I profilen kan du se en lista över alla ämnen du startat.

OM du vill att ett ämne skall vara kvar i listan över nya svar kan du "Markera som oläst" innan du går vidare, då ligger det kvar i alla listorna.
Driver webshopen www.energibutiken.se

Egen företagare: www.poolforum.se, www.varmepumpsforum.com, www.atvforum.se och www.energioffert.se
Pool från Svenska poolfabriken, 4 X 8 meter, Poolrening med CYA-fria Saniklar – Tempo Sticks.
Värmer med en Nibe 1255-12 kW jordvärmepump + 14.4 m2 Texsun solfångare till ca 32°C.
ORT: Piteå
Vår byggtråd: https://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=7.0

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan