Klicka för pris Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Tholens spa  (läst 9705 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad TheSwede

SV: Tholens spa
« Svar #20 skrivet: augusti 17, 2016, 15:22:30:30 »
De jag stör mig på är man tar betalt för en vara 3 gånger så mycket.Men man kan inte lämna garanti där efter.

Poolgiganten

Utloggad TommyC

SV: Tholens spa
« Svar #21 skrivet: augusti 17, 2016, 18:36:45:45 »
Mercedes lämnar 30 års rostskyddsgaranti. Det är ett av de största skämten när det gäller garantier. Det enda syftet är att lura kunderna till deras verkstäder. Det är ytterst få som fått någon hjälp av deras "garanti". Vissa årsmodeller i början av 2000-talet rostade värre än Japanska bilar. Konsumentskyddet i Sverige är riktigt uselt men sysselsätter många byråkrater vilket förmodligen är huvudsyftet. ARN är bara rådgivande. Suck och stön vilket lurendrejeri. Det finns skäl att vara mycket kritisk när långtgående garantier utlovas.
Platsbyggd plastpool 31 kubikmeter med inbyggd trappa och botten i tre olika nivåer. 720 W cirkulationspump. G&J 9,2 kW värmepump ställd på 31 grader. Lågt pooltak Atlanta med skjutlucka och uppfällbar gavel. Klorerar med veckoklorpuckar.

Jojje01

  • Gäst
Jojje01
SV: Tholens spa
« Svar #22 skrivet: oktober 06, 2016, 10:01:23:23 »
Hej,
Jag har precis fått två tholens spa levererade och är väldigt nöjd. Bra emballage, lätta att installera och allt följde med. Inget krångel vid uppstart. Pumpar går tyst och allt sitter ihop bra. Känns helt ok byggkvalla.

Själva spaet känns grymt, mycket jets o bubbel. Sköna sittplatser och förhållandevis bra ljud. Wifi och blutooth är också en fördel. Finns en gratisapp från balboa så det är bara tuta o köra.

Sammantaget är jag alltså väldigt nöjd. Känns inte sämre än någon annan tillverkare som kostar dubbelt så mycket.

Utloggad nicklasry

  • Kunnig
  • ****
  • Stad/land: Helsingborg
  • Antal inlägg: 114
  • Total likes: 11
  • Kön: Man
  • I spa branschen...
    • Visa profil
SV: Tholens spa
« Svar #23 skrivet: oktober 07, 2016, 21:16:53:53 »
Jacuzzi J-245, 79 990:-
Många års erfarenhet, hög kvallitet, sjukt bra sitt kvallitet trots storlek.
Lycka till med ditt köp!
Folkpool 5 x 10 m, inv. hörn trappa...
Sundance Spa - Cameo, stereo...

Hayvard - värmepump 11 kw.
Lampor - 3 led. folkpool.
Rening - Tri-18 Pro, salt kolrinator.
Sol ducsh, Sound Cast bärbar stereo,

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag