CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Pool Robot  (läst 6691 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad nyburjare

SV: Pool Robot
« Svar #10 skrivet: juni 29, 2016, 16:45:49:49 »
Om någon är sugen på en Vortex 4 men tycker priset i Sverige är för högt kan jag rekommendera att beställa härifrån: http://www.poolaria.com

1110 euro inkl. frakt och dessutom inom EU så inga extra avgifter. Vi fick våran i måndags, tog ca 2 veckor från beställning. Sparade ca 7-9000:- beroende på vart du köper från i Sverige.  O0

Helt rätt ! vi är med i EU fritt utan tull .. Pool grejor finns ingen anledning att köpa i Sverige mer än kanske att det är praktiskt inte minst om det blir något på garantin... har köpt poolpump, filter, robot, klor, överdrag, mm allt köper jag från Spanien ... lång näsa Folkpool som ändå inte vet vad service betyder .

Poolgiganten

Utloggad Onsalabo

  • Expert
  • *****
  • Stad/land: Onsala
  • Antal inlägg: 216
  • Total likes: 18
  • Kön: Man
  • Pool javisst!
    • Visa profil
SV: Pool Robot
« Svar #11 skrivet: juni 29, 2016, 16:51:47:47 »
Det finns en lång tråd här på forumet om alla som har köpt robot från Coloradolady på eBay. De flesta verkar väldigt nöjda och har fått bra support så där tänker jag köpa robot när det väl blir dags. En del har åkt på moms och tull, andra inte. Även med detta blir priset betydligt bättre än i Sverige.

Jag köpte min saltklorinator Zodiac Tri PRO från Cypern till halva priset jämfört med här hemma.
Rubinpool rund 6 m diameter med Gullberg & Jansson värmepump, Zodiac Tri 10 Pro saltklorinator och ribb-topp från Plastman.

Utloggad nyburjare

SV: Pool Robot
« Svar #12 skrivet: juni 29, 2016, 17:07:27:27 »
Senaste köpet jag gjorde sparade jag 3200 kr på en pump här http://www.europoolshop.com/contents/en-uk/d45_bomba-hayward-super-pump.html

Utloggad MrJ

SV: Pool Robot
« Svar #13 skrivet: april 02, 2017, 23:55:44:44 »
Hur är det med garantin om man handlar från poolaria ?

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag