Klicka för pris Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Rubinpool  (läst 12652 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Södergren

SV: Rubinpool
« Svar #10 skrivet: juni 02, 2010, 13:10:02:02 »
Eller....

Beställ en JF storpool och spara 25papp, en massa arbete och du har grejorna med dhl imorrn O0


Har fått riktigt bra service från dem varenda gång jag ringt.

Poolgiganten

Utloggad awasen

  • Dignitär
  • ******
  • Stad/land: Ekerö, Stockholm
  • Antal inlägg: 987
  • Total likes: 5
  • Kön: Man
  • Bara resten kvar nu då...
    • Visa profil
SV: Rubinpool
« Svar #11 skrivet: juni 02, 2010, 13:43:56:56 »
Hej!
Kul att flera har gott att säga om Rubinpool, men tyvärr är vi inte imponerade, skickade prisförfrågan på pool och pooltak till flera företag.
Mest intresserade var/är vi av Rubinpools ovala markpool, men de är de enda som inte svarat.

Tycker det är konstigt att inte ta sig tid med nya kunder, som ev. kommer att lägga en relativt stor summa hos dem. Även för deras del i perspektiv mot deras omsättning.

Mvh
MGH

De verkar ha det väldigt stressigt just nu... Jag har dock lyckats få tag på dem och fått hjälp med montering per telefon så pröva ringa och fråga istället för att vänta på mail...

//Anders
AQVIS Kidney 20, Dallas Excellence pooltak, bergvärme med Pahlens HiTemp 75kw, saltklorinator

Utloggad Bjurenhed

SV: Rubinpool
« Svar #12 skrivet: juli 02, 2010, 15:43:30:30 »
jag har en JoF stor pool och kan då rakt inte rekommendera någon den resan jag haft med den. Kan nog lika gärna ringa till min mor som till dem när något krånglat svaren är nog ungefär på samma nivå
PP pool 8x4 trappa längs gavel.
Tak och värmepump.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag