CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Bestway frame  (läst 1055 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad lufsen69

Bestway frame
« skrivet: september 08, 2019, 16:07:22:22 »
Hej. Ny här på forumet. Jag har en bestway frame 4.88x4.88 ovanmarkspool. Nu när jag ska plocka ner den så har linern fastnat i rören så jag får inte loss rören. Nu undrar jag om man kan låta poolen stå ute utan vatten. Bor i Umeå så vi får ju en del snö. Någon som har tips på hur jag ska få loss linern?
Tack för svar / Tommy

Poolgiganten

Utloggad Badprinsen

SV: Bestway frame
« Svar #1 skrivet: september 09, 2019, 07:32:26:26 »
Jag har en 5,5 m x1, 22's ovanmarkspool, bor också kring Umeå. Har haft min 2 vintrar med vattnet kvar. Tömmer nedanför ut/inloppen bara, ca 40 % av totalmängden. Har funkat bra. Bara håva bort det grövsta skräpet, dammsuga botten en gång och sen toppfylla på våren igen. Skulle säkert kunna plugga utloppet på ngt sätt, för att inte avstängningsventiena/utloppen i plast ska frysa sönder, i och med att vattnet står ända ut i ventilerna, men har levt med att fylla på ca 10m3 på våren istället. Kan iaf stoltsera med byns största isbit på våren, skulle räcka till många groggar 😆

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag