VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: HJÄLP!! Är linern för kort??  (läst 9276 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Södergren

SV: HJÄLP!! Är linern för kort??
« Svar #10 skrivet: juni 07, 2010, 20:45:38:38 »
Ahhhhaaa!!  O0
Nu är jag med dig. Japp. det blir nog till att joxa upp linern lite på sidorna och hoppas på att inte bottnen förändrar sig. Törs dock inte släppa på silvertejpen och rälsarna på kortsidorna pga risken att linern kasar över kanten...
Har blivit erbjuden en extra liner att ha i beredskap pga allt strul. Det tycker jag är grymt bra service från JoF!
Men shit vad jag håller tummarna för att det här ska funka...en poolbyggarkille ska komma ut på plats och besiktiga innan vidare fyllning..
Tack igen, och förmodligen....på återhörande  ;)

Poolgiganten

Utloggad Majja

  • Expert
  • *****
  • Stad/land: Skepplanda
  • Antal inlägg: 199
  • Total likes: 0
  • Kön: Kvinna
  • Pool,en oas i vardagen
    • Visa profil
SV: HJÄLP!! Är linern för kort??
« Svar #11 skrivet: juni 07, 2010, 21:00:21:21 »
Helt underbart med dessa teckningar  ;D, som sagt, alla sätt är bra utom dom dåliga
PP pool 3,5x8 med 2 poollampor, värmepump och Klasik B pooltak, allt från Living Quality

D1@Home Wayfarer spabad

Emir

  • Gäst
Emir
SV: HJÄLP!! Är linern för kort??
« Svar #12 skrivet: juli 01, 2016, 23:03:14:14 »
Hej
Jag vet att detta är en väldigt gammal tråd men har exakt samma problem som du  :'(. Liner känns för kort på kortsidorna. (J&F skickade en ny liner för den första kan ha varit för kort)Ju mer vatten jag fyller på ökar spänningen och linern bubblar ut från plåten. Det känns som om att den kommer att slitas av mitt på. Jag vet inte om jag vågar flytta på mer.
Jag måste fråga dig hur det hela slutade?
Mycket tacksam för svar!

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan