VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Dränering Beställa rätt ??  (läst 3002 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad smulan74

Dränering Beställa rätt ??
« skrivet: april 16, 2007, 08:28:15:15 »
Hej
Någon som kan hjälpa mig ? Vi trodde inte att vi behövde lägga dränering eftersom grannen som byggde pool för 2 år sedan fick besked av pool företaget att det inte behövdes men nu när vi grävde i helgen upptäcker vi att det 'r vatten i hörnorna ca 2 decimeter (inte i hela gropen utan längs kanterna och i hörnorna står det. Vi har testat att pumpa upp men det kommer mer igen. Nu försökte jag hitta dänerings rör och sprang på följande på Rinkaby rörs hemsida och jag undrar om någon kan jälpa mig så jag betäller rätt jag hittar ingen kontakt information på deras sida mer än garanti nr och butiksadress. Jag tänkte beställa följande fungerar det tror ni????

Förhöjningsrör Ø 315 mm x 1m   Förhöjningsrör Ø 315 mm x 1m Best.nr 7030  375,00 kr/st. 
Samlingsbrunn Med botten och lock. Ø 315mm. Höjd 1100mm 3st uttag 110mm. Best.nr 7029  725,00 kr/st. 
Spridarrör UPO 2.5 m  Spridarrör med hål. Best.nr 3333   Egenskaper/Dimension   » Ø 90/80 mm» Längd 2,5 m. 137,00 kr/st. Totalt 26m
Flexböj Uponor   Flexböj. Best.nr 3341   Egenskaper/Dimension   » Ø 90 mm» Kan vinklas 0-90°.49,00 kr/st 4St
Skarvmuff Uponor   Skarvmuff. Best.nr 3343   Egenskaper/Dimension   » Ø 90 mm  34,00 kr/st. 10 st

Tacksam för hjälp.

Poolgiganten

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag