VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Spabad hjälp med märke (VITA)  (läst 1053 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Spabadteo

Spabad hjälp med märke (VITA)
« skrivet: juli 27, 2021, 15:56:21:21 »
Hej!

Skulle uppskatta lite hjälp med att välja spabad.

Har kollat på D1, Jacuzzi, Nordic, Vita Spa, hot springs. Det slutade med att vi gillade Hot Springs Pulse, och Vita Spa Grand. Grand kan vi få i augusti, Pulse i oktober.

Är typ 90,000kr skillnad i pris, Vita spa ligger betydligt billigare strax över 100,000, medans vi kunde få Pulse för 200,000. Men gud vad det är svårt att hitta info på Vita Spa märket. Skulle egentligen bara vilja se om det finns någon som kan komma med åsikt angående märket. Kvaliten verkar bra, jag är mest orolig över ljudnivån. Läser inlägg där det står att det kan vara stor skillnad på isoleringen mellan premium märken, och mellanklass märken. Har läst några foruminlägg där de beskriver Vita som ett mellanklassmärke.

Vad är det vi verkligen missar med att köra med Vita Spa Grand? Pulse har tex. saltvattenrengöring, men det är inte ett måste för oss.

Poolgiganten

Utloggad TommyC

Platsbyggd plastpool 31 kubikmeter med inbyggd trappa och botten i tre olika nivåer. 720 W cirkulationspump. G&J 9,2 kW värmepump ställd på 31 grader. Lågt pooltak Atlanta med skjutlucka och uppfällbar gavel. Klorerar med veckoklorpuckar.

Utloggad Brodén

SV: Spabad hjälp med märke (VITA)
« Svar #2 skrivet: augusti 02, 2021, 18:41:48:48 »
Hej!
Spontant så lät 200kkr för ett Hotspring Pulse dyrt. Jag väntar på ett Hotspring Sovereign som förmodligen kommer i oktober. Det har jag betalt strax under 165kkr.

Med vänlig hälsning, David

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan