VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Kina Kar  (läst 6341 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad vice

Kina Kar
« skrivet: augusti 22, 2006, 15:56:08:08 »
Hej,

Tänkte bara dela med mig om mina massagebads erfarenheter.

Jag har provat två modeller

Ett A304 från SSWW som jag köpte på Importlagret.
Karet kändes lyxigt och rejält byggt. Men kraften i massagen var under all kritik. Det masserade i princip ingenting...Vattnet bara virvlade runt lite i karet. Jag skickade tillbaka karet o fick alla utgifter betalade. Importlagret skötte allt perfekt.

Nu har jag fått mitt andra Kina kar (från annan leverantör avslöjar inte vilken då jag inte är klar med dom än.). Det är ett Potter av märket PAS 1815.

Detta kar har tillskilnad mot A304 3 st motorer 2 för massage och 1 för bubblor. Det jag kan säga om det är att det är ett miffo till ingengör som ritat ihop det. Massagenpumpen till ena halvan av karet sköter man med den "lyxiga" digitala kontrollpanelen. Pumpen till luft och andra massagepumpen styr man med varsin knapp? Anslutningskablarna är försedda med stickprop?! med väldigt korta kablar så där gäller det att koppla om allt och dra fram 3 nya grupper till badrummet från elcentral (inte 3-fas). Luft bubblet är inte jämt fördelat i karet så på ena sidan har man bara bubbel vid benen och på andra sidan så har man bublor upp till häcken.

Massage kraften i detta kar är åxå väääldigt dåligt, snäppet bättre en på ssww. Det är exakt samma komponenter i karet. Troligtvis från samma fabrik.

Slutsatsen är att karen från Kina har dålig massage styrka men att dom nog fyller sin funktion för det priset man betalar. å man får räkna med en del el jobb ifall man vill koppla in dom på ett bra sätt. Snygga e dom iaf :-)


Poolgiganten

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan