Klicka för pris Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Polypropylen - bra material?  (läst 41387 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad beskt

  • Nybörjare
  • *
  • Stad/land: Örebro
  • Antal inlägg: 12
  • Total likes: 0
  • Pool javisst men med så lite jobb som möjligt!
    • Visa profil
SV: Polypropylen - bra material?
« Svar #70 skrivet: maj 20, 2012, 21:40:17:17 »
Tack för allt engagemang i frågan, jag läser och lär mig av alla era inlägg. Vet att mycket är personliga åsikter och reflektioner, men summerar man och selekterar tror jag man kan komma ganska nära en egen åsikt som förhoppningsvis inte är helt fel. Man lär sig ju av varandra!
Det lutar nog åt en pp-pool men ska undersöka lite mer om bl a garantifrågorna.

Jag lovar återkomma med en ny tråd när bygget startar. Jag har föresten tjuvstartat genom att börja riva det gamla s***en som jag har nu. Inte mycket att visa upp, förhoppningsvis blir nybygget bättre.

Tack ännu en gång!
Har nu en JF pool 3,6x7,3 med slang på taket som värme. Planerar för en ny pool i rejälare kvalitet inför sommaren 2013.

Poolgiganten

Utloggad Bjurenhed

SV: Polypropylen - bra material?
« Svar #71 skrivet: maj 20, 2012, 22:09:58:58 »
Hej lycka till när jag läste att s...en skall bort så tittade jag på vad du hade idag. Vi kastade bort vår s..t förra året och grävde sprängde och paddade och köpte en pp pool med trappa längs hela gaveln värmepump och tak.  Idag har grabben badat i minst 4 timmar,  trappan är en höjdare. Ville bara säga det så du inte snålar på trappan vad du än väljer för material.
PP pool 8x4 trappa längs gavel.
Tak och värmepump.

Utloggad TommyC

SV: Polypropylen - bra material?
« Svar #72 skrivet: maj 20, 2012, 22:18:44:44 »
Ja, kan bara hålla med, trappan är en riktig höjdare, missa inte den!
Platsbyggd plastpool 31 kubikmeter med inbyggd trappa och botten i tre olika nivåer. 720 W cirkulationspump. G&J 9,2 kW värmepump ställd på 31 grader. Lågt pooltak Atlanta med skjutlucka och uppfällbar gavel. Klorerar med veckoklorpuckar.

Utloggad bustermannen

SV: Polypropylen - bra material?
« Svar #73 skrivet: maj 20, 2012, 22:23:18:18 »
Ja, kan bara hålla med, trappan är en riktig höjdare, missa inte den!

Håller med och är väldigt nöjd med min PP.
« Senast ändrad: maj 20, 2012, 23:10:20:20 av Fia »
PP-pool 8 x 4 m från Söderro Gård, snyggt nedlagd i bunkeflostrand. VP G&J

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag