CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Köpa spabad  (läst 6370 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Daljoo

Köpa spabad
« skrivet: september 09, 2011, 10:29:18:18 »
Hej!
Ska köpa ett spabad nu och är inne på ett jubileumsspa från neptun, sanjuan http://www.neptunbath.com/files/Netpun_Jubileumsspa_2011_72.pdf.
Är ju ett laspa så kvalitén ska väl vara bra.

Har dock funderat lite på ett denform full load från bauhaus också då det ju ligger bättre till i pris och prestandan är ungefär likvärdig.

Sen finns ju jubileumsbadet från viskan hos spabadsbutiken http://www.spabadsbutiken.se/spabad/vara-spabad/jubileumsbadet/. Svensk känns ju alltid tryggt.

Sista alternativet som lockar är artesian antgua men det har jag inget pris på än, har dock på känn att det borde ligga i ungefär samma prisklass.?

Nån som har något av ovanstående spa? Vilken skulle ni köpa om nu har en budget på runt 80? För och nackdelar? Ös på med info!
Mvh Daníél

Poolgiganten

Utloggad nybba

  • patrik
  • Nybörjare
  • *
  • Stad/land: sundsvall
  • Antal inlägg: 14
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
  • Vårat Pentland-spa!
    • Visa profil
SV: Köpa spabad
« Svar #1 skrivet: september 20, 2011, 16:07:37:37 »
Hej! Köpte vårat via pentland spa, har varit helnöjd, bra cervice, mycket för pengarna osv,/ Patrik
nybba

Utloggad kmo56

SV: Köpa spabad
« Svar #2 skrivet: september 25, 2011, 11:37:25:25 »
Jag köpte ett Denform full load från Bauhaus och är helnöjd. Samma prestanda som betydligt dyrare kar och bra fungerande service organisation. O0

Anna Johansson

  • Gäst
Anna Johansson
SV: Köpa spabad
« Svar #3 skrivet: december 11, 2011, 20:52:31:31 »
Hej!

Jag funderar på att köpa ett spa från Pentland!
Ser att du Patrik har ett P20! Skulle du kunna kontakta mig på min mail.
562092@box060.com, skulle behöva ställa några frågor ang ditt spabad.
Jag bor i Sundsvall med.

MVH Anna

Utloggad Badgubben

  • Poolen är skön när det är varmt ute
  • Nybörjare
  • *
  • Stad/land: Sverige
  • Antal inlägg: 7
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
    • Visa profil
SV: Köpa spabad
« Svar #4 skrivet: mars 28, 2012, 14:46:10:10 »
Jag köpte ett Denform full load från Bauhaus och är helnöjd. Samma prestanda som betydligt dyrare kar och bra fungerande service organisation. O0

Hej,
Jag har en fråga ang garantin osv? jag har hört att man måste göra en "service" inom 1 år för att garantier osv ska gälla hela garanti tiden? är det något du vet nåt om?
Erik

Wiggo

  • Gäst
Wiggo
SV: Köpa spabad
« Svar #5 skrivet: april 09, 2012, 20:44:05:05 »
Hej
Jag heter Anders och funderar på att köpa ett spa p20 från pentland. Hur har ditt spa fungerat dun har ju haft ditt ett tag nu. Hur är det med kvalite / service och elförbrukning. Ser att du har extra isolerat gjorde det stor skillnad?
Det finns ju verkligen hur många olika spabad som helst där ute.
Om du har tid och vill skulle jag vara tacksam för ettsvar.
Mvh Anders.
Wiggo-76@hotmail.com

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag