VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Automatisk poolstädare  (läst 10133 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Björn

Automatisk poolstädare
« skrivet: juli 31, 2004, 11:24:49:49 »
Hej!

Är det nån som har en automatisk poolstädare? Vilken sort har ni isåfall? Funkar det bra eller inte?
Folkpool 8 X 4 meter.
Värmer med Pahléns maxitemp 51 till ca 28°C.

Poolgiganten

Utloggad Fia

Re:Automatisk poolstädare
« Svar #1 skrivet: november 10, 2004, 18:12:54:54 »
Hej Björn. Jag har en automatisk pool städare som vi fick med i poolpaketet. Den finns hos Svenska poolfabriken. Vi koppla ihop den i somras, sänkte ner den och väntade. Inget hände! Den rörde sig inte ur fläcken. Vi insåg att vi måste ha kopplat fel. Så jag återkommer till våren med info hur det funkar.
M.V.H Fia
Det finns en pool för alla trädgårdar och plånböcker, det gäller bara att hitta rätt.

Carl-Johan

  • Gäst
Carl-Johan
Re:Automatisk poolstädare
« Svar #2 skrivet: mars 16, 2005, 14:24:20:20 »
Jag har sedan två säsonger en Barracuda från Folkpool.

Den är MYCKET bra!!! Den används exvis för vårstädningen, man slänger i när man öppnar poolen å låter den rumestera om en dag sen är poolen ren.

I princip dammsuger vi INGET alls förutom med Barracudan.

En annan bra grej är att den funkar under solfolien, i e att jag startar upp den på morgonen då jag sticker till jobb åsså kan den gå där själv...

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan