VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Tips för handikappanpassad nedgrävd utomhuspool med knappvbueget  (läst 603 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Tuxana86

Hejsan! Min mor har brutit båda höfterna, de har en utomhuspool som är 4meter bred 8meter lång och ca 164cm djup. Min mor tar sig ej till rehab och hon älskar att bada.. och det är ju enormt bra träning. Problemet är att hon tar sig varken i eller ur. (Går stappligt med rullator på plan mark) finns inga pengar att "köpa" anpassningar, men virke och metall och svettsare som ställer upp.
Hon skulle behöva en lågt sluttande halkfri ramp ned i poolen med reling på båda sidorna. Bomba mig med tips och idéer på hur den kan byggas, i vilket material, vad man ska tänka på m.m
(Poolen är putsad betong med plastpoolduk på väggar och golv) maila mig helst då de va en slump att hitta detta forum . Mvh Anna-Karin (dottern)
tuxana86@hotmail.com

Poolgiganten

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan