VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Kripsol klx wifi  (läst 813 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad mansenator

Kripsol klx wifi
« skrivet: maj 11, 2022, 13:23:00:00 »
Hej! Någon med tips på hur man kopplar in denna mojäng?
Jag har testat att koppla den på dedikerat 2,4 kanal, testat med range extender för starkare signal, bytt och fått en ny modul och en massa annat. Jag anser mig vara en bra bit över medel när det gäller teknik så inga förslag på att starta om routern tack 😊. Man lyckas koppla upp den någon gång ibland men efter någon dag är den off igen.
Jag har landat i att detta är fullständigt smäck som jag betalt över 4000 för, men är det någon detalj som fått det att lyckas hos någon annan där ute?

Poolgiganten

Utloggad PeeWee

SV: Kripsol klx wifi
« Svar #1 skrivet: maj 11, 2022, 14:55:02:02 »
Installerade denna grej förra året (Visserligen Hayward men det är samma pryl har jag kommit fram till) men jag vet inte om jag har någon hjälp att ge eftersom den verkar fungera någon gång. Det jag upptäckte vid installationen var att det var fel i installationsanvisningen för hur tåtarna i kontrollstationen skulle kopplas. Jag hittade två olika versioner av det. Vet inte om det kan vara något att dubbelkolla. Jag kan fixa ett bild på hur min är kopplad om du vill.

Jag har annars TP-links Deco M9 Plus 3st meshenheter som router. Mitt fungerar, har tappat kontakten någon gång men har inte behövt göra något för att det ska fungera vid nästa försök.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan