CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Var köper man klorpuckar billigast?  (läst 7745 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Runnaby

  • Nybörjare
  • *
  • Stad/land: Örebro
  • Antal inlägg: 4
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
  • Primastar 4,6×7,3×132
    • Visa profil
Var köper man klorpuckar billigast?
« skrivet: juli 28, 2014, 22:21:25:25 »
Hej!
Har byggt pool nu i år och kloret som jag fick med i pool paketet börjar ta slut! Så vart handlar man det billigast? Både puckar och chockklor.

Poolgiganten

Utloggad axelexa80

SV: Var köper man klorpuckar billigast?
« Svar #1 skrivet: juli 29, 2014, 07:17:10:10 »
Vet inte om dom är billigast men jag kan varmt rekommendera www.poolcare.se , har haft kontakt med Christian och han har hjälpt mig med tips och frågor jag haft.

Lycka till!

/Axel

Utloggad TommyC

SV: Var köper man klorpuckar billigast?
« Svar #2 skrivet: juli 29, 2014, 07:57:35:35 »
Poolklubben är billigare än Poolcare.

http://www.poolklubben.se/klorprodukter-xxl/16

Jag har inte provat någon av dom än men snart är det dags att beställa.
Platsbyggd plastpool 31 kubikmeter med inbyggd trappa och botten i tre olika nivåer. 720 W cirkulationspump. G&J 9,2 kW värmepump ställd på 31 grader. Lågt pooltak Atlanta med skjutlucka och uppfällbar gavel. Klorerar med veckoklorpuckar.

Utloggad Holton

SV: Var köper man klorpuckar billigast?
« Svar #3 skrivet: juli 29, 2014, 07:58:17:17 »
Så här års brukar det ofta vara slut på typ ÖB och liknande, så beställa på nätet brukar vara smidigast. Vi Har använt poolklubben.
Har nu trallat in vår J&F 3,6x7,3
Värms med Brillix100

Utloggad Erik N

  • IT-Tekniker
  • Dignitär
  • ******
  • Stad/land: Stockholm/Tumba
  • Antal inlägg: 2974
  • Total likes: 248
  • Kön: Man
    • Visa profil
SV: Var köper man klorpuckar billigast?
« Svar #4 skrivet: juli 29, 2014, 09:08:14:14 »
Senast köpte jag http://www.kuben.se/index.php/billigt-pool-klor-poolpuck-veckoklor-multitab-200-grams-5-kg.html

Med tanke på att det är fraktfritt så köper jag bara 5 kg, behöver inte ta plats här hemma.
/Erik
Thermopool 8x4, badmått 3,50x7,55x1,55 - 38,3 m³.
Vattendjup 1,45 till toppen på skimmer.  Värmep. G&J GJPACW1V-20 9,2 kW
Pump Astral Victoria 3-fas 0,6 kw 11 m³/h - Filter Astral Cantabric 500 med 100 kg sand - Klorautomat
2 st Pahlen LED-belysning - LQ Klassik B (www.bumerang.cz) pooltak från Living Quality
Min byggtråd från 2010 - 2012
It's nice to be important, but more important to be nice

Utloggad nyburjare

SV: Var köper man klorpuckar billigast?
« Svar #5 skrivet: juli 29, 2014, 09:34:07:07 »
Kuben.se klart billigast ju, någon borde ta upp detta med http://www.vattenbutiken.se/pool-och-spakemikalier-c-152-1.aspx
Dessa säger sig ha lägsta pris garanti

Utloggad TommyC

SV: Var köper man klorpuckar billigast?
« Svar #6 skrivet: juli 29, 2014, 12:37:51:51 »
Om man köper mer än 5 kg klorpuckar så är poolklubben billigast av de som vi diskuterat!

Vattenbutikens lägsta-pris-garantin har löjligt många begränsningar:

- Måste vara en likadan vara av samma modell och märke.
- Då vi har en fysik butik i Täby, så gäller lägsta-pris-garantin endast mot priserna i andra fysiska butiker. Hemsidor som endast bedriver handel via internet eller telefon går inte att jämföra med.
- Butiken med det bättre priset måste ligga inom 100km radie från vår butik i Täby.
- Varor som "utgår ur sortimentet" eller som "annonseras i begränsat" antal är undantagna från garantin.
- För att åkalla lägsta-pris-garanti så måste man också på något sätt presentera det bättre priset, genom t ex ett tidiningsurklipp eller annat media.
Platsbyggd plastpool 31 kubikmeter med inbyggd trappa och botten i tre olika nivåer. 720 W cirkulationspump. G&J 9,2 kW värmepump ställd på 31 grader. Lågt pooltak Atlanta med skjutlucka och uppfällbar gavel. Klorerar med veckoklorpuckar.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag