VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: foolkpool  (läst 7307 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad shogol

foolkpool
« skrivet: juni 10, 2008, 22:17:43:43 »
Äntligen bestämde vi oss att köpa en folkpool klassik rektangel 4X8 pool. Är det någon som har erfarenheter av folkpool? tacksam att få både ros och ris.



Poolgiganten

Utloggad Samses

  • Dignitär
  • ******
  • Stad/land: Saltsjö-Boo
  • Antal inlägg: 412
  • Total likes: 1
  • Kön: Man
    • Visa profil
SV: foolkpool
« Svar #1 skrivet: juni 11, 2008, 15:53:29:29 »
Vilken Folkpoolbutik?

Jag köpte från Kungens kurva och de har varit kanon.
Pool: Folkpool 3,5 x 7, värms med luftvärmepump

Utloggad shogol

SV: foolkpool
« Svar #2 skrivet: juni 13, 2008, 09:53:38:38 »
vi har köpt från en butik i borås.

Utloggad smulan74

SV: foolkpool
« Svar #3 skrivet: juni 17, 2008, 21:48:54:54 »
Hej Vi har inte köpt pool men dock ett poolskydd för ca 25000 och de var väldigt trevliga och säljande ända tills vi fick problem då uppförde sig den lokala återförsäljare i skåne sig under all kritik. De återkom inte de ville inte kolla på skyddet  det tog nästan 2 månader innan vi gav upp och kontaktade folkpool i stockholm. De var måtligt intresserade av att hjälpa till och verkade mest besvärade, det tog  ca 9 månnader att komma till en lösning så jag är väldigt glad att vi vale en annan leverantör till poolen tänk om något vitalt hade gått i sönder och man haft detta strulet.

Kan vara en engångsföreteelse men jag är inte nöjd med mina kontakter med folkpool.

Utloggad shogol

SV: foolkpool
« Svar #4 skrivet: juni 17, 2008, 23:23:48:48 »
tack så mycket för ditt svar. jag hoppas verkligen att de sköter sig här. Jag återkommer sen och dela med mina erfarenheter av folkpool.

Utloggad shogol

SV: foolkpool
« Svar #5 skrivet: juli 06, 2008, 23:49:37:37 »
Hej. jag hade lovat att komma med mina erfarenheter om folkpool. Vår pool kom med bara några timmar försening i tid enligt planering, och allt var i sin ordning. Så än så länge är jag super nöjd. Jag kommer tillbaka med mer erfarenhet.

Utloggad Trulspool

  • Kan lite mer
  • ***
  • Stad/land: Helsingborg/Sverige
  • Antal inlägg: 26
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
    • Visa profil
SV: foolkpool
« Svar #6 skrivet: juli 07, 2008, 21:29:40:40 »
Jag har precis fått igång min Folkpool Classic 3*6 som jag köpte i Helsingborg.
Säljaren i HBG är mycket kunning, trevlig och tillmötesgående. har dock inte haft några direkt större problem, så jag har inte behövt fajtas om något.
De småstrul jag har haft har dom hjälpt till med på bästa sätt.

Jag tror inte man ska dra alla Folkpool ÅF över en kam, utan det är säkert mycket beroende på den lokala ÅF man har kontakt med.

Har en bekant som har en pool från Poolkungen, han är iofs nöjd med dom, men vi båda är tydligt överens om att Folkpools produkter generellt håller högra kvalitet.
Folkpool Classic 3x6

Utloggad Magnus.A

  • Magnus.A
  • Kan lite mer
  • ***
  • Stad/land: Uppsala
  • Antal inlägg: 26
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
  • ca 100 m3 men gumman vill ha mer.
    • Visa profil
SV: foolkpool
« Svar #7 skrivet: juli 09, 2008, 14:00:04:04 »
Har precis blivit klar med min pool garden 3,6*5,1 med trappa. Hålen i reglarna passade inte jämt med hålen i bläcken.  Men annars är jag nöjd.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag