CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Koppling av multiventil  (läst 630 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Adam.86

  • Gäst
Adam.86
Koppling av multiventil
« skrivet: juni 16, 2021, 19:14:44:44 »
Hej alla,

Jag har försökt att få tag på en rörmokare som kan hjälpa mig med installationen av pump, värmepump och sandfilter, men den som kan genomföra en sådan installation kunde i SEPTEMER och två andra rörmokare har inte jobbat med pool innan. Nu har jag bestämt mig för att göra installationen själv, förhoppningsvis med lite hjälp av er erfarna.

På de två bilderna kan ni se multiventil som har 5 ingångar / utgångar. men jag vet inte vart de ska kopplas. Vet någon vart dessa in- utgångar ska kopplas?

Jag är helt oerfaren så jag hoppas på lite hjälp.

Tack på förhand
Firas

Poolgiganten

Utloggad Persmul

SV: Koppling av multiventil
« Svar #1 skrivet: juni 16, 2021, 20:24:05:05 »
Märke/modell på filter? Bild på själva sandfiltret?

Utloggad TommyC

SV: Koppling av multiventil
« Svar #2 skrivet: juni 16, 2021, 21:49:03:03 »
Samt fabrikat och model av centralventil -> hämta hem dokumentation från tillverkarens hemsida.
Platsbyggd plastpool 31 kubikmeter med inbyggd trappa och botten i tre olika nivåer. 720 W cirkulationspump. G&J 9,2 kW värmepump ställd på 31 grader. Lågt pooltak Atlanta med skjutlucka och uppfällbar gavel. Klorerar med veckoklorpuckar.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag