VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Nytt VIVA spa eller brukt Sundance?  (läst 587 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Morten Bergene

Nytt VIVA spa eller brukt Sundance?
« skrivet: maj 15, 2021, 17:25:01:01 »
HEi.
Jeg trenger en anbefaling fra noen erfarne boblebad eiere.
Jeg er ny i dette faget, men vurderer kjøpe meg boblebad men er usikker på følgende alternativ.
Skal jeg kjøpe et helt nytt boblebad fra Bauhaus type SPABAD VIVA SPA IDUN SVART WR 5 PLASSER 23 JETS til kr 35.000,- N.Kr eller et 3 år gammelt brukt Sundance 780 Ceta til 55.000,- N-Kr?  :-\

Råd mottas med takk :-)

Morten
« Senast ändrad: maj 15, 2021, 17:35:43:43 av Morten Bergene »

Poolgiganten

Utloggad TommyC

SV: Nytt VIVA spa eller brukt Sundance?
« Svar #1 skrivet: maj 16, 2021, 16:53:10:10 »
Vi har inget spabad men jag skulle välja ett begagnat kvalitétsbad framför ett nytt lågbudgetbad. Jag skulle inte handla en sådan produkt från Bauhaus. Du vill kunna köpa reservdelar om 10-20 år. Jag tror inte att Bauhaus kommer att kunna leva upp till det.
Platsbyggd plastpool 31 kubikmeter med inbyggd trappa och botten i tre olika nivåer. 720 W cirkulationspump. G&J 9,2 kW värmepump ställd på 31 grader. Lågt pooltak Atlanta med skjutlucka och uppfällbar gavel. Klorerar med veckoklorpuckar.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan