VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Något märke man ska undvika?  (läst 3056 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Poolmuppen

Något märke man ska undvika?
« skrivet: mars 05, 2007, 13:45:25:25 »
Finns det någon som råkat ut för något riktigt fuskbygge eller haft problem med tillkommande trista räkningar utöver offert osv?
Har kikat lite på Poolkungen, Folkpoolen m.m men det är svårt att jämföra priser, de har olika grejjer som ingår. Men spontant verkar det som att poolkungen är dyrast..
Jag inbillar mig att man får oftast vad man betalar för så jag skulle ju vara på min vakt om priset verkar för bra för att vara sant.

Poolgiganten

Utloggad PelleSthlm

SV: Något märke man ska undvika?
« Svar #1 skrivet: mars 05, 2007, 13:55:40:40 »
Min rekommendation är att du tar in specificerade offerter från alla du är intresserad av, Folkpool, Poolkungen etc. Att endast titta på summan på paketen i katalogerna säger oftast ingenting. Det kan variera ganska mycket vad som ingår i de olika paketen i och med att leverentörerna vill presentera ett så lågt initialt pris som möjligt. Ta reda på vad du är intresserad av. Om vissa produkter kostar mer än andra hos olika poolleverantörer fråga då säljarna varför. Det är ju trots allt kvalitetsskillnader på produkter även inom poolbranschen så det gäller ju att inte jämföra äpplen med päron.

Utloggad Fia

SV: Något märke man ska undvika?
« Svar #2 skrivet: mars 05, 2007, 15:41:10:10 »
Säger som Pelle, kolla noga vad paketen innehåller. Vilken kvalite, lampa skimmer är det rostfritt eller plast (inget fel på plast!) rostfritt är dyrare, ingår poolskydd, bottenmatta etc
Det finns en pool för alla trädgårdar och plånböcker, det gäller bara att hitta rätt.

Utloggad Poolmuppen

SV: Något märke man ska undvika?
« Svar #3 skrivet: mars 07, 2007, 15:06:17:17 »
Vad är bottenmatta? inte detsamma som liner gissar jag och säkert nödvändigt alltså?
Något speciellt man ska tänka på vad gäller lampor?

Utloggad PelleSthlm

SV: Något märke man ska undvika?
« Svar #4 skrivet: mars 07, 2007, 15:16:16:16 »
Bottenmatta är det du har mellan din botten och linern.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan