Klicka för pris Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Behöver nytt poolskydd men vilket?  (läst 2413 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad thomaslakers

Behöver nytt poolskydd men vilket?
« skrivet: februari 16, 2012, 18:57:10:10 »
Hej! Det har blivit dags att byta mitt poolskydd som bara är 7 år gammalt men cederlisten har gått sönder ca 30cm i ena änden och jag vet inte hur detta skall kunna lagas.
Skyddet jag har idag är 5x10m + längd för en Roman trappa och av kvaliten tät 440gr.
Jag skulle vara tacksam om att få råd på om ni vet någon som kan laga det gammla i Göteborgs området eller vad för överdrag man bör köpa om man skall byta, alla vill vi spara på värmen så finns det några som är bra på detta tar jag gärna emot dessa tips.
Jag drar på skyddet så det är samma model jag söker även till det nya.

Tacksam för svar.
Mvh Thomas
Poolstore 4x10x1,5 med trappa Roman end classic 3,0x110, byggnadsår 2007 ej helt klar och blir det nog aldrig,Värmer med gullberg&jansson 13,8kw + VP CTC Eco heat 8,5 + vvx  Pahlens 75kw, rening sandfilter 600, pump victoria 3 fas 0,76kw, 1hk

Poolgiganten

Utloggad Peter Palm

  • Poolexpert
  • Kunnig
  • ****
  • Stad/land: Åsa
  • Antal inlägg: 83
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
  • Poolexpert
    • Visa profil
SV: Behöver nytt poolskydd men vilket?
« Svar #1 skrivet: februari 19, 2012, 10:17:07:07 »
Hej! Jag beställde ett poolskydd från Göteborgs Kapellservice, dom finns på Hisingen GBG.
Bra priser och trevlig personal.
Dom lagar också poolskydd om materialet fortfarande är bra   :)
Hälsningar Peter
Miamipool 8x4m,Zodiak värmepump.
Sundance Chelsee 780 Spabad

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag