VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: HJÄLP! Barnen tjatar mig till döds - behöver era tips om en enkel pool!  (läst 1952 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad TommyC

Om jag skulle köpa en billig pool så blev det nog en J & F Fritid baserat på en nöjd släkting, en nöjd granne och ett flertal här på forumet som verkar vara nöjda. Jag skulle definitivt undvika Rusta, Jula och liknande där det (oftast) inte går att få någon hjälp när det krånglar. Alla pooler krånglar oavsett prisklass men möjligheterna till råd, tips, reservdelar m m skiljer.
Platsbyggd plastpool 31 kubikmeter med inbyggd trappa och botten i tre olika nivåer. 720 W cirkulationspump. G&J 9,2 kW värmepump ställd på 31 grader. Lågt pooltak Atlanta med skjutlucka och uppfällbar gavel. Klorerar med veckoklorpuckar.

Poolgiganten

Utloggad henrik79

Vi hade samma "bekymmer" men tyckte att de pengar som grannarna lagt på "riktiga" pooler var för mycket.

Köpte en komplett Intex-pool från eurotoys, kompletterade med solfolie från poolklor och en poolvärmepump från poolteam, samt lite bypasskopplingar och annat jox för att få ihop allting. Är inne på andra säsongen nu och allt funkar perfekt. Ska instalelra en riktig skimmer till hösten när vi plockar ner allt för att gräva ner poolen på ett bättre ställe. Nu står den lite provisoriskt på gräsmattan och är lite sned, men bada går det utmärkt att göra :) Kostnaden var väl 30000 totalt. 13 för poolpaketet, 13 för poolvärmepumpen (12kW 3-fas) och sen resten för solfolie och diverse tillbehör. Kör även intex saltvattensystem, är toppen.

Dessa rektangulära pooler finns i olika storlekar, vår är på 31 m3. Finns en mindre smalare modell samt en större jättelik sak. 

/H

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan