VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Rektangulär pool från Nettopool.  (läst 4138 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Zibbe

  • Nybörjare
  • *
  • Antal inlägg: 1
  • Total likes: 0
  • Drömmen har precis börjat!
    • Visa profil
Rektangulär pool från Nettopool.
« skrivet: oktober 19, 2008, 09:15:59:59 »
Jag ÄÄLSKAR forum! Använde mig mängder av detta när vi byggde vårt hus och hoppas att få massa fin hjälp även här!

Beställde vår pool för ca 1,5vecka sedan och inväntar leverans nu i kommande vecka. Efter en lång process hamnade valet på Nettopool. De gav en bra höstrabatt och verkar ha en juste service. De har i alla fall svarat på alla konstiga frågor från oss i helgen, när grävmaskinisten var här. Bra start O0!.

HAr massa ting att ta ställning till. Har ännu inte bestämt oss för vilken typ av rening för vi kan inte ha klor. Typ av värme. Poolskydd eller staket. Jaja, frågorna är många. <hmm>

Ni lär höra mer från mig.

Det som nu är skönt är att ha bestämt sig och börjat arbetet. Skall vara färdig i april, så vi har gott om tid. Eller???

Opal Rektangulär från www.nettopool.se.

Poolgiganten

Utloggad Fia

SV: Rektangulär pool från Nettopool.
« Svar #1 skrivet: oktober 19, 2008, 17:17:18:18 »
Hej o välkommen.  :)

Skydd bör du ha oavsett om du har staket, det försvinner mycket värme annars o så hindrar det skräp att komma i poolen. Det går också åt mer kemikalier utan skydd.

När det gäller värme så slår jag alltid ett extra slag för poolvärmepump. Solfångare är kanon men bara när solen skiner o man vill ju kunna bada varmt oavsett sol.
Hur värmer du huset? Kan du nyttja den uppvärmningen till poolen?

Och så måste jag få fråga vilken storlek på pool det blev? (nyfiken  :angel:)
Det finns en pool för alla trädgårdar och plånböcker, det gäller bara att hitta rätt.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan