Klicka för pris Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: "Mitt SPA projekt" säljes  (läst 1153 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Stroker

"Mitt SPA projekt" säljes
« skrivet: augusti 22, 2019, 17:00:10:10 »
På grund av sjukdom och skilsmässa säljer jag nu mitt projekt som stått sedan i fjor och då var klart för start.
Har en tråd om detta projekt i avdelningen spaprojekt och vet inte vad jag ska göra mer än att det behöver komma bort. Nedlagda pengar ligger på dryga 40tkr. Att jag lade ner så mycket och köpte allt  nytt var för att sådana här spa inte säljs mer.
Själva badet har två liggplatser samt tre sittplatser. Själva plasten är perfekt vilket säger en del då det tillverkades och såldes 2008. Jag köpte det 2016 då det hade frusit 2014-2015. Jag har bytt alla fördelningsrör och en massa andra rördelar och ventiler. Det sitter 2 nya Waterway pumpar, Nytt Balboa system samt ny Wifi. Ozinatorsystemet nytt det med. Nytt lyftsystem till locket -som är i nyskick trots 11 år gammalt.

När jag skulle starta upp det i fjor efter att ha testat det för läckage sista gången och fyllt det med vatten så löste jordfelsbrytaren ut och jag gav upp. Har jobbat med det i omgångar då andra problem dykt upp med jämna mellanrum.

Karet har rostfri stomme och inte trä som dagens samt glasfiberbotten och kan maskin och utförandemässigt inte jämföras med karen som säljs idag och anledningen till att jag valt att bara köpa det bästa till allt var just att sådana här SPA bad inte finns att köpa ens idag och jag ville som vanligt bara ha det bästa.

Tyvärr har det hänt mycket sedan dess och karet kommer aldrig att användas här hemma då 9 personers hushållet nu bara består av en person och med de hjärtproblem jag ådragit mig kanske snart inte ens det haha.
Sönerna kommer förmodligen att beställa ett antal containers den dagen men jag vill ge det hela en chans.  Karet är värt att få leva igen.
Finns massor av bilder men det bästa är att se det på plats och jag finns i Arlöv strax norr om Malmö. Det står på ett rullbart stativ i min carport så lastning på släp är ganska enkelt.
Pris.. ge mig bud men utan att skämmas. Att ha lagt ner så mycket jobb på nya rör och fördelare för att sen bara sälja de nya sakerna för sig känns tungt så först och främst vill jag att någon som fattar vad detta är får nytta av det.
PM:a mig eller ring 0701 123 963
7.5x3.6x1.5 linerpool med värme

Poolgiganten

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan