Klicka för pris Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Mitt poolbygge Bestway 640*2,74  (läst 2793 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Marcusk

Mitt poolbygge Bestway 640*2,74
« skrivet: juli 26, 2021, 15:51:44:44 »
Frugan sa att hon ville ha pool. Jaha tänkte jag. Då blir det ingen semester iår. Men så solbränd rygg jag har nu har jag aldrig haft. Och har nog inte simmat så mycket sen jag var barn. Det var ju lite svårt att få tag på en pool för alla var slut. Vågade ju inte börja bygga förren ordern var bekräftad. Beställde 15 Juni. Den skulle komma i lager 28 Juni. När jag fick bekräftelse på att den skulle skickas så började jag gräva och bygga. Dock han jag ganska långt med byggandet eftersom poolen förvann i transporten i en vecka. Men till slut kom den fram.
Ungarna grävde så det blev grillmat som betalning. Gruset kostade inte så mycket heller då ungarna har åkeri.
Regelvirke och trall steg i pris för varje dag. Sen skulle vi borra för att gjuta plintar. Men jordborren var sönder. Ringde en lokal fima som säljer markskruv ink montering. 18 st 10000 kr ink moms. Reglar och trall ca 25000kr.

Poolgiganten

Utloggad Rickard

  • Rickard Marklund
  • Administrator
  • Dignitär
  • *****
  • Stad/land: Piteå
  • Antal inlägg: 5541
  • Total likes: 480
  • Kön: Man
  • Grundare och ägare av forumet
    • Visa profil
    • Besök gärna vår webshop för energibesparing.
SV: Mitt poolbygge Bestway 640*2,74
« Svar #1 skrivet: juli 27, 2021, 08:53:39:39 »
Jo, i sommar har det kostat att vara med i byggsvängen när det gäller trävaror och byggmateriel rent allmänt.
Kul "impulsbygge" i alla fall, fortsätt uppdatera oss!  O0
Driver webshopen www.energibutiken.se

Egen företagare: www.poolforum.se, www.varmepumpsforum.com, www.atvforum.se och www.energioffert.se
Pool från Svenska poolfabriken, 4 X 8 meter, Poolrening med CYA-fria Saniklar – Tempo Sticks.
Värmer med en Nibe 1255-12 kW jordvärmepump + 14.4 m2 Texsun solfångare till ca 32°C.
ORT: Piteå
Vår byggtråd: https://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=7.0

Utloggad Marcusk

SV: Mitt poolbygge Bestway 640*2,74
« Svar #2 skrivet: juli 28, 2021, 13:58:58:58 »
Hade gärna lagt in 100 bilder samt beskrivning till men så fort man suttit och tankat upp bilder och skrivit text så visar det sig att man skrivit en bokstav fel i verifieringen och man får börja om från början.

Utloggad Marcusk

SV: Mitt poolbygge Bestway 640*2,74
« Svar #3 skrivet: juli 28, 2021, 14:05:47:47 »
Lägger in några bilder på hur det ser ut när det är 75% klart.

Utloggad Rickard

  • Rickard Marklund
  • Administrator
  • Dignitär
  • *****
  • Stad/land: Piteå
  • Antal inlägg: 5541
  • Total likes: 480
  • Kön: Man
  • Grundare och ägare av forumet
    • Visa profil
    • Besök gärna vår webshop för energibesparing.
SV: Mitt poolbygge Bestway 640*2,74
« Svar #4 skrivet: juli 28, 2021, 20:55:13:13 »
Hade gärna lagt in 100 bilder samt beskrivning till men så fort man suttit och tankat upp bilder och skrivit text så visar det sig att man skrivit en bokstav fel i verifieringen och man får börja om från början.
De första 5 inläggen måste "verifieras".
Skriv ett par korta inlägg så är du "out of the woods".
Driver webshopen www.energibutiken.se

Egen företagare: www.poolforum.se, www.varmepumpsforum.com, www.atvforum.se och www.energioffert.se
Pool från Svenska poolfabriken, 4 X 8 meter, Poolrening med CYA-fria Saniklar – Tempo Sticks.
Värmer med en Nibe 1255-12 kW jordvärmepump + 14.4 m2 Texsun solfångare till ca 32°C.
ORT: Piteå
Vår byggtråd: https://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=7.0

Utloggad henrik79

SV: Mitt poolbygge Bestway 640*2,74
« Svar #5 skrivet: november 24, 2021, 08:37:17:17 »
Jättefint bygge! Ser att du valde bergkross istället för makadam, någon speciell anledning? Hur blir det med dräneringen? Hälavtryck?

/H

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan