VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: [Uppdaterad] till nu skiter jag i detta och köper en ny! Trasig el-box?  (läst 4145 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Ampo

SV: [Uppdaterad] till nu skiter jag i detta och köper en ny! Trasig el-box?
« Svar #10 skrivet: oktober 25, 2017, 12:26:44:44 »
Avskriver detta för stunden.
Igår kväll skulle jag göra lite mer felsökning, men när jag lyfte på locket ser jag att temperaturen är 30 grader och de tre blinkande punkterna är släckta.
Vilken lycka!!  :D

Det enda som jag kan i nuläget tro gjort att det hoppat igång igen är att jag kopplade in en timer som har 15 minuters intervaller. Så jag lät det vara igång 15 minuter i stöten under ett dygn bara för att håla det lite cirkulerat.
Kan man av detta anta att jag haft någon luftficka som påverkar HI limit sensorn?
Känns knepigt då den är monterad på utsidan av värmaren.
Om jag läst på rätt så ska inte tryckgivaren kunna tända den led som finns på kretskortet utan bara HI limit sensorn.

Förvirringen är lika stor som lyckan över att det verkar rulla igen  <dontkn> <sol>

Poolgiganten

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan