CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: kvalitets/pris-fundering  (läst 4558 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Matte.H

kvalitets/pris-fundering
« skrivet: juni 29, 2005, 17:52:11:11 »
Hej.
Är det någon som har erfarenhet av J&F:s storpool
3.6x7.3m?
Jag har tittat på den och på en lika stor Palmyra från Poolman.
Poolmans pris ligger ungefär i nivå med andra likvärdiga pooler,men J&F:s ligger ca 10000kr lägre.
Är kvaliten så mycket sämre på den poolen så det är värt att köpa den dyrare...vad tror ni?

Poolgiganten

Utloggad Fia

Re:kvalitets/pris-fundering
« Svar #1 skrivet: juni 29, 2005, 19:16:01:01 »
Jag tror inte skillnaden är så stor. Om du tittar på konstruktionen så verkar den vara samma. Det som jag tror skiljer är väl möjligtvis plåten och behandlingen av plåten och  Ring och kolla. Linern är 0,10 tjockare hos Poolmans tror jag mig komma ihåg.

Det jag har hört av en bekants bekant så tyckte de att
 J & F s pump var för svag. Förövrigt är dom hel nöjda!

Kolla Poolmans ovanmarkare, de är återförsäljare för Cran pool, Teges i Kumla likaså. (den tror jag är identisk med
J & Fs pooler). De har välfyllda packet till bra pris. Poolmans Palmyra packet tycker jag är tunt, de har en del saker som tillval, som ingår hos många andra. Kolla alltid vad som ingår, ex. stege, lampa, poolskydd, filtersand etc.
« Senast ändrad: juni 29, 2005, 20:04:24:24 av Fia »
Det finns en pool för alla trädgårdar och plånböcker, det gäller bara att hitta rätt.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag