Click Here! Pool Spa billigt Mer info! Pooler av hög kvalité, korta leveranstider! Kvalitet! PrisvÀrda pooler!
Öppnar din e-postklient
Poolsidan HĂ€ssleholm

Författare Ämne: Byggprojekt 5*5m pool Skalblock  (lĂ€st 5201 gĂ„nger)

0 medlemmar och 1 gÀst tittar pÄ detta Àmne.

Utloggad TommyC

SV: Byggprojekt 5*5m pool Skalblock
« Svar #20 skrivet: augusti 19, 2016, 17:15:19:19 »
Jag anvÀnder oftast Finja Handspackel Grov till det mesta i betongvÀg. Fler hÀr har varit nöjda med det spacklet. Trots namnet sÄ ger det en ganska fin yta. Priset Àr oftast bÀttre Àn pÄ mÄnga andra spackel. Om det Àr nÄgon speciell hake med spackel för epoxi vet jag dock inte.
Platsbyggd plastpool 31 kubikmeter med inbyggd trappa och botten i tre olika nivÄer. 720 W cirkulationspump. G&J 9,2 kW vÀrmepump stÀlld pÄ 31 grader. LÄgt pooltak Atlanta med skjutlucka och uppfÀllbar gavel. Klorerar med veckoklorpuckar.

Utloggad Castrol

• I branschen
  • Expert
  • Antal inlĂ€gg: 252
  • Total likes: 16
  • Har en mosaikpool 10,5x3,5m
    • Visa profil
    • Oceanum - Pool & Pooltillbehör pĂ„ nĂ€tet
« Svar #21 skrivet: september 08, 2016, 22:45:13:13 »
Mina funderingar nu Àr vad man kan anvÀnda för spackel till att fÄ vÀggarna jÀmna. 0-5 mm Àr det som ska spacklas i. Vad passar bÀst till detta om den sedan ska mÄlas med vit epoxy? Tacksam om nÄgon skulle veta :)

Du kan "bredspackla" vÀggarna med ett utomhusfix av högsta kvalitet.
Mvh
Martin | Oceanum

Vi jobbar med Pahlén, Gullberg & Jansson, Chemoform, Swed Handling, Clear Pool, Lay Z Spa, Scuba II, Litokol, Walter

Utloggad Mrtiger

« Svar #22 skrivet: april 24, 2018, 08:45:09:09 »
Hei,
Hvordan gikk det med dette prosjektet? Ble du ferdig og har du noen bilder og beskrivelse pÄ hvordan du kom fram til et ferdig basseng:)

Svenska kvalitetspooler som hÄller vad de lovar! 50 Är av innovation och norrlÀndsk kvalitet!

Pooler och SPA-bad med montering i toppkvalitet!
Logger 2020 datalogger
Annons för Pooltorget
Annons frÄn Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service pÄ hög nivÄ!
Ring 070-6798263!
Full Inverter!
Pooler, spa bad!
Pooler, spa bad och mycket mer!
Click Here! Pool Spa billigt Mer info! Pooler av hög kvalité, korta leveranstider! Kvalitet! PrisvÀrda pooler!
Öppnar din e-postklient
Poolsidan HĂ€ssleholm

Use CS Theme