CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Snabb rapport från hem och villamässan i Stockholm  (läst 1615 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Lassse

Snabb rapport från hem och villamässan i Stockholm
« skrivet: oktober 14, 2018, 08:39:56:56 »
I dag är sista dagen på mässan.
På mässan hittade jag följande premium märken:
Folkpool ,säljer D1,v7ta,jacussi och nordic hottub
Coast spa
Hydro pool,dom enda med swimspa på mässan i år
Artesian spas

Sen finns följande lågpris bad:
SBI
Youkon spa (som säger att dom tillverkar alla bad på mässan ,finns bara en tillverkare av spabad idag och dom har kapat alla mellanhänder och säljer direkt från fabriken ) vilka tomtar,och tänk att det finns folk som köper och går på det :)

Poolgiganten

Utloggad Hook

SV: Snabb rapport från hem och villamässan i Stockholm
« Svar #1 skrivet: oktober 16, 2018, 07:28:42:42 »
Spabaden uppfanns tydligen på en veranda i Klondyke ;D mängden öl som krävdes när man gjorde Yukons hemsida måste vart obscen för att hitta på ngt så dåligt.

Utloggad Teknikern

SV: Snabb rapport från hem och villamässan i Stockholm
« Svar #2 skrivet: oktober 16, 2018, 19:09:00:00 »
Premium eller inte premium, vem f*n orkar bry sig (annat än dom som har badet som en k*kförlängare), huvudsaken att det går att bada i baljan och den funkar till det den är avsedd för, dvs. bada i.

Utloggad Lassse

SV: Snabb rapport från hem och villamässan i Stockholm
« Svar #3 skrivet: oktober 16, 2018, 20:07:27:27 »
Premium eller inte premium, vem f*n orkar bry sig (annat än dom som har badet som en k*kförlängare), huvudsaken att det går att bada i baljan och den funkar till det den är avsedd för, dvs. bada i.
Typ som en bil då... vad faan åka audi när det finns peugeot?
Eller varför ha en iphone x när det finns doro?
Tur att alla inte är så trångsynta som du verkar vara.

Utloggad Teknikern

SV: Snabb rapport från hem och villamässan i Stockholm
« Svar #4 skrivet: oktober 17, 2018, 01:40:20:20 »
Audi skulle jag inte vilja ha om dom så slängde dom efter mig, jag har skruvat alldeles för mycket på dom härkena för att bli imponerad och trångsynt kan du glömma, jag kanske bara genomskådade försäljarklyschorna redan på 80-talet.  ::)

Förresten så får folk lägga sina surt förvärvade slantar på vad dom vill, det skiter mitt glada hjärta i!  O0

Utloggad Hook

SV: Snabb rapport från hem och villamässan i Stockholm
« Svar #5 skrivet: oktober 17, 2018, 07:26:24:24 »
Tror människor som inte kan eller inte gillar att skruva bryr sig om det är premium eller inte. I dom flesta fall får du vad du betalar för.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag