VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Liner ligger ikke inntil hjørnene/bunn etter fylling  (läst 2105 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad cyberkul

Liner ligger ikke inntil hjørnene/bunn etter fylling
« skrivet: juni 29, 2010, 21:23:32:32 »
Etter å ha lest mange innlegg her om at lineren er ganske mye for liten, tok jeg sjansen på å fylle helt opp, selv om jeg synes lineren ble veldig stram. Nå er poolen full, og lineren kommer fremdeles ikke helt inn i hjørnene. Det er flere cm avstand fra liner til de vertikale hjørnene, og mellom liner og bunn/trapp. Vil dette endre seg etter noen dager, kanskje etter at temperaturen har steget en del?

Gunnar

Poolgiganten

Utloggad ronson

  • Dignitär
  • ******
  • Stad/land: Jämjö
  • Antal inlägg: 860
  • Total likes: 6
  • Kön: Man
  • 2013: Pumpbyte o reparation av VP
    • Visa profil
    • Ronson´s poolbygge
SV: Liner ligger ikke inntil hjørnene/bunn etter fylling
« Svar #1 skrivet: juni 30, 2010, 08:36:31:31 »
Linern skall ligga emot hörnen när vattnet är i, gör den inte det så är den för liten. Högst upp i hörnen där vattentrycket är som lägst kan det finnas ett litet spel, men inte nere vid botten på hörnen.

/ronson
Storpool 7.6x4.5 från JoF, dubbla VP (4+4kW), Klor
Poolbygge : http://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=2056.0

Utloggad cyberkul

SV: Liner ligger ikke inntil hjørnene/bunn etter fylling
« Svar #2 skrivet: juni 30, 2010, 21:00:33:33 »
Takk!
Nederst tror jeg nok lineren kommer inni hjørnene, men lengre opp er det avstand. I morra er nok badetemperaturen såpass at jeg kan sjekke ved bunnen..

Utloggad cyberkul

SV: Liner ligger ikke inntil hjørnene/bunn etter fylling
« Svar #3 skrivet: juli 11, 2010, 20:10:39:39 »
Lineren har kommet litt nærmere inntil hjørnene øverst oppe nå, men ikke helt inntil. Nå klarer jeg ihvertfall lett å trykke lineren helt inn i hjørnet øverst oppe. Det samme gjelder trappa, men her klarer jeg ikke å trykke lineren inn i hjørnene overalt. Kan dette være reklamasjonsgrunn på lineren? Hvis dette øker faren for å få skader på lineren bør det vel rettes på?

Gunnar

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag