CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Sandfärgad liner säljes billigt pga felköp  (läst 1518 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Erik Almgren

  • Gäst
Erik Almgren
Sandfärgad liner säljes billigt pga felköp
« skrivet: maj 30, 2018, 07:04:33:33 »
Min fru kom på att hon ville ha en annan färg efter att jag köpt vår liner... Suck.

Nypris 23980 kr. Säljes för 11900 kr i originalförpackning.

Passar till pool 3,5x7x1,45. Anpassad för (mkt trevlig sittbar) gaveltrappa med mått enligt ritning.

Lånad bild för inspiration kring vattenfärg. Ritning bifogas. Liner köpt från Alkorplan via Gullberg Jansson. 0,75 mm färdig att montera med snäpp-in-list.

Poolgiganten

Utloggad TommyC

SV: Sandfärgad liner säljes billigt pga felköp
« Svar #1 skrivet: maj 31, 2018, 21:44:25:25 »
Nu kom jag att tänka på händelsen när jag var tillbaka till golvläggaren och bytte några ekbrädor till golvet som jag höll på att lägga då frun hade hittat avvikelser i färgtonen mot övriga brädor. Med bister min och surt mumlande letade han reda på andra brädor och bytte enligt önskemål.

Jag tackade så mycket och frågade precis när jag skulle gå vad jag skulle göra om fler brädor behövde bytas. Svaret kom blixtsnabbt, byt fru! Det blev inga fler byten.
Platsbyggd plastpool 31 kubikmeter med inbyggd trappa och botten i tre olika nivåer. 720 W cirkulationspump. G&J 9,2 kW värmepump ställd på 31 grader. Lågt pooltak Atlanta med skjutlucka och uppfällbar gavel. Klorerar med veckoklorpuckar.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag